×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
در تمامی شاخص های عملکرد ، رشد محسوسی داشتیم

گیلان پیام/مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در آستانه سال ۱۴۰۳ ضمن تبریک و خداقوت به جامعه بزرگ ورزش و جوانان گفت : با تلاش های کارکنان در ستاد و شهرستانها ، هیاتهای ورزشی علی الخصوص هیات پزشکی ورزشی در تمامی شاخص های ورزش همگانی ، قهرمانی و حرفه ای ، ورزش بانوان ، روستایی و عشایری ، ورزشکاران سازمان یافته ، عمرانی و حوزه جوانان رشد چشمگیری را شاهد بودیم .

دکتر جهانبخش آرمان با اشاره به رشد بیش از ۱۴ درصدی تعداد ورزشکاران دارای بیمه ورزشی یا سازمان یافته در گیلان افزود : سال گذشته ۱۳۸ هزار و نود و چهار نفر ورزشکار سازمان یافته در گیلان به ورزش و فعالیت های ورزشی می پرداختند که امسال با ۱۴و نیم درصد افزایش این تعداد به ۱۵۶ هزار و ۸۲۶ نفر رسیده است .

وی افزود : در بخش ورزش های عمومی و همگانی نیز با تلاش معاونت ورزشی ، گروه ورزش همگانی و برنامه های هیات ورزش های همگانی از ۲ هزار و ۲۰۰ برنامه به ۲ هزار و ۵۱۳ برنامه در تمامی شهرها و بخش ها و روستاهای گیلان برگزار شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به رشد برنامه های حوزه ورزش روستایی در سال ۱۴۰۲ نیز گفت : رویدادهای ورزشی ، جشنواره های بومی و محلی ویژه ساکنین مناطق روستایی و رویدادهای شهید رجایی از ۲۳ برنامه به ۲۹ برنامه ، دوره های آموزش مربی و داور ساکن مناطق روستایی از ۷۰ برنامه به ۷۷ برنامه و در کمک به تجهیز خانه های ورزش روستایی از ۳۲ خانه به ۶۵ خانه ورزش روستایی در سال ۱۴۰۲ افزایش داشته ایم .

دکتر جهانبخش آرمان در ادامه با اشاره به افزایش کسب مدالهای قهرمانان گیلانی در میادین جهانی و آسیایی گفت : کسب مدال طلا و نقره امیررضا معصومی در رقابتهای جهانی کشتی ، مدال نقره محمد رهبری و نازنین ملایی در بازیهای آسیایی ، مدال طلای میثم علیپور و مهدی پوررهنما در والیبال و تکواندوی پاراآسیایی و مدال نقره مهری فلاحی در بازیهای پاراآسیایی هانگژوی چین در مهمترین مدالهای کسب شده قهرمانان گیلانی در سال ۱۴۰۲ بود.

وی با اشاره به نقش چشمگیر بانوان قهرمان در میادین جهانی گفت : در این حوزه نیز بانوان گیلانی از هزار و ۵۴۶ برنامه و همایش و مسابقه در سال ۱۴۰۱ به ۲ هزار و ۵۱۲ برنامه در سال ۱۴۰۲ افزاریش داشته اند .

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به طرحهای عمرانی ورزشی نیز گفت : امسال ۴ طرح عمرانی شامل استخر آستارا ، مینی چمن کنارسرکوچصفهان و شیرکوه رودبار و تکمیل مجموعه ورزشی سردارجنگل رشت با اجرای ۲ چمن مصنوعی اصلی و تمرینی با اعتباری بالغ بر ۴۶ میلیارد به بهره برداری رسید.

دکتر جهانبخش آرمان افزود : در نظر داریم با برنامه های مدون وزارتخانه و جلسات متعدد شورای اداری برنامه های متنوع و پروژه های مهمی را در گیلان در سال ۱۴۰۳ اجرایی کنیم تا مردم و ورزشدوستان عزیزمان به راحتی و آرامش از آن بهره مند شوند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.