×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تامین برق پایدار حوزه‌های برگزاری کنکور در استان گیلان

گیلان پیام/وی با اشاره به برگزاری آزمون سراسری در پایان هفته جاری، اظهار کرد: با تدابیر اتخاذ شده و اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از بروز هر گونه مشکل، بار شبکه در محدوده محل‌های برگزاری آزمون از سوی مدیریت‌های برق شهرستان‌ها در سراسر استان به طور مستمر در حال رصد است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان افزود: تمام شبکه‌ها و تاسیسات حوزه‌های آزمون، بازدید و وضعیت لوازم اندازه‌گیری برق محل‌های موردنظر نیز بررسی شده است تا در صورت افزایش مصرف، تعادل بار مستمر و برقرار باشد.

صادقی با اشاره به ضرورت تامین برق پایدار حوزه‌های امتحانی گفت: هم‌استانی‌ها با رعایت صرفه‌جویی در مصرف برق در ایام برگزاری آزمون‌های سراسری صنعت برق را در تامین برق پایدار همراهی کنند.

وی عنوان کرد: مصرف بهینه انرژی برق به ویژه رعایت دمای آسایش در منزل و محل کار ( ۲۴ درجه به بالا) قطعا تاثیر زیادی در استمرار جریان برق خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در خاتمه اظهار کرد: تمام برنامه‌های عملیاتی و اتفاقاتی در محدوده اطراف محل‌های برگزاری آزمون در روز‌های برگزاری کنکور متوقف و همه گروه‌های اتفاقات و تعمیرات برق این شرکت در روز‌های برگزاری کنکور در حالت آماده‌باش قرار دارند تا آزمون سراسری با ضریب پایداری بالای برق برگزار شود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.