×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
عظمت ایران اسلامی به واسطه حضور نیرو‌های جوان، انقلابی و جهادی بسیجیان است

گیلان پیام/ آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در مراسم بزرگداشت شهید استاد مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج که صبح دیروز توسط سپاه ناحیه مرکزی رشت در سالن فراجا رشت برگزار شد، با اشاره به قدرت نظامی ایران درمنطقه گفت: عملیات «وعده صادق» نیرو‌های مسلح کشور به ویژه سپاه پاسداران مقتدر صولت و هیمنه رژیم جعلی و کودک کش اسراییل را در منطقه و دنیا شکست.

آیت الله فلاحتی افزود: امروز عظمت ایران اسلامی به واسطه داشتن نیرو‌های جوان، انقلابی وجهادی به ویژه بیسجیان بیش از پیش شده است.

وی با اشاره به هفته گرامیداشت معلم با قدردانی از زحمات معلمان اظهارکرد: معلمان اهل فکر و اندیشه هستند و می‌توانند نسل آینده ساز کشور را به گونه‌ای تربیت کنند که کشور را به قله‌های اقتدار و پیشرفت برسانند.

نماینده ولی فقیه درگیلان در ادامه به جنبش‌های دانشجویی در اروپای شرقی و امریکا هم اشاره کرد و گفت: جوانان این کشور‌ها به درجه‌ای از خود آگاهی رسیده اند که دیگر زیربار زور نخواهند رفت.

آیت الله فلاحتی همچنین با تاکید به اجرای طرح عفاف وحجاب در جامعه گفت: با اجرای این طرح باید بساط بی عفتی در جامعه برچیده شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه دغدغه اولِ امت اسلامی، فلسطین و غزه است گفت:مستشاران ایرانی در خارج از مرزهای کشور، در واقع پیشگامان دفاع از مرزهای جغرافیایی اسلام هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه رشت:

شبکه تربیتی عقیدتی و سیاسی در حال دفاع از میهن اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین انصاری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مرکزی رشت در این همایش ضمن تلاش و خدمات شبکه عظیم تربیتی گفت و افزود: شبکه تربیتی عقیدتی و سیاسی و هادیان سیاسی در مقابله با تهاجمات دشمن با آگاهی بخشی به جوانان و دشمن شناسی به موقع از کیان میهن اسلامی دفاع می‌کنند.

در ادامه همایشی از جمعی از مربیان ، هادیان و فعالان شعبات عقیدتی _سیاسی سپاه رشت تقدیر شد ./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.