×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
هدف ما بهبود عملکرد و تحول در خدمت رسانی است

گیلان پیام/دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان خطاب به همکاران عنوان کرد، باید با تلاش بیشتر و ارج نهادن به نیروی انسانی در مجموعه استان، در راستای بهبود عملکرد و ارتقاء خدمات درمانی و افزایش رضایتمندی بیمه شدگان گام برداریم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان فرصت خدمت به مردم بویژه بیمه شدگان تامین اجتماعی را از بزرگترین نعمات الهی دانست و گفت:با پیگیری و تلاشهای کارکنان مجموعه مدیریت درمان و همراهی مسئولین درصدد هستیم با انجام اقدامات موثر در سالجاری شاهد تحول در خدمت رسانی و ارتقای درمان استان باشیم.

دکتر ابراهیمی با بیان اینکه با زحمات و تلاشهای که در سال قبل انجام شد بخشی از مسائل موجود در مراکز درمانی مرتفع گردید اظهار داشت : درجال حاضر از مهمترین چالشهای مراکز درمانی کمبود نیروی انسانی است که به یاری خدا با شروع بکارنمودن نیروی های استخدامی سالجاری این موضوع تا حدودی مرتفع و فشار کاری همکاران کاهش خواهد یافت و در نهایت شاهد خدمت رسانی بهتری به مردم و بیمه شدگان خواهیم بود.

وی اضافه کرد: در سالجاری به دنبال اخذ پروانه های دو بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص)رشت و سردارشهید املاکی لنگرود و پیگیری احداث مرکز درمانی در شهرهای فاقد درمانگاه مانند رضواشهر، صومعه سرا و ….. هستیم.

شایان ذکر است : در ادامه جلسه روسای مراکز درمانی به بیان آمار و عملکرد سال ۱۴۰۲ و مقایسه آن با سال ۱۴۰۱ و ارائه مسائل و چالشهای مرکز پرداختند و راهکارههای مرتفع سازی مسائل و چگونگی بهبود عملکرد مراکز درمانی را مورد بررسی قرار دادند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.