×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
افزایش ۱۰۰ درصدی توان الکتریکی بخش فوق توزیع پست شهدای نفوت صومعه سرا

گیلان پیام/محمود دشت بزرگ مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان با بیان اینکه این پروژه، از پروژه های زیربنایی و ضروری شرکت برق منطقه ای گیلان است، گفت: پروژه افزایش ظرفیت بخش فوق توزیع پست نفوت صومعه سرا در راستای شناسایی، امکان‌سنجی و ارائه الگو به ‌منظور جابجایی تجهیزات در جهت بهره‌وری اقتصادی انجام می شود.
مدیر عامل برق گیلان افزود: در اجرای این پروژه ۱ دستگاه ترانسفورماتور ۴۰ مگاولت آمپر، جایگزین ۱ دستگاه ترانسفورماتور ۲۰ مگاولت آمپر موجود در پست، افزایش تعداد فیدرهای خروجی و اصلاحات لازم در بخش ۲۰ کیلوولت صورت خواهد پذیرفت.
دشت بزرگ با اشاره به اینکه پیمانکار اجرائی فاز اول و دوم پروژه انتخاب شده، گفت: این پروژه با توانمندی و ظرفیت پیمانکاران بومی انجام خواهد شد و با اجرای پروژه، ظرفیت توان الکتریکی بخش فوق توزیع در این پست به میزان ۱۰۰ درصد افزایش خواهد یافت.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان با بیان اینکه این پروژه از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است، گفت: نصب ترانسفورماتور قدرت، برخی از تجهیزات بی، تابلوهای ۲۰ کیلوولت و حفاظت و کنترل پروژه خاتمه یافته است.
محمود دشت بزرگ در خصوص مشکلات پروژه گفت: تامین کابل و ترانس های جریان ۲۰ کیلوولت و تامین ترانس های جریان و ولتاژ ۶۳ کیلوولت مورد نیاز از شرکت نیرو ترانس به عنوان تنها تولید کننده این تجهیزات و اخذ خاموشی بلند مدت جهت انجام پروژه از جمله مشکلات این پروژه می باشد.
گفتنی است که برای این پروژه اعتباری در حدود ۶۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری خواهد شد و دارای پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی بوده و پیش بینی می شود پروژه قبل از پیک بار سال آتی به بهره برداری برسد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.