×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تامین منافع هم استانی ها با جایگزینی سیم های هادی پرظرفیت به جای سیم های هادی موجود

گیلان پیام/محمود دشت بزرگ مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان با بیان اینکه این پروژه از پروژه های حیاتی و جزو ۱۸۰ اقدام عملیاتی تدوین شده وزارت نیرو برای عبور موفق از اوج بار سال آتی است، گفت: پروژه جایگزینی هادی پرظرفیت هوایی ۶۳ کیلوولت خط رشت شمالی-پوشش-مقدم به طول ۱۷ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی در حال اجرا می باشد.
دشت بزرگ در خصوص اهمیت این پروژه گفت: در این پروژه بدون احداث دکل و با تعویض و تقویت سیم های هادی و یراق آلات معیوب، ظرفیت انتقال خط به نحو چشمگیری ارتقا داده می شود.
وی با اشاره به اینکه این پروژه با نگاه به حفظ محیط زیست اجرا می شود، گفت: با توجه به اهمیت حفظ محیط زیست و با توجه به طبیعت بسیار زیبای استان، این پروژه دوستدار محیط زیست بوده و به نوعی پروژه پاک محسوب می شود و آسیبی به محیط زیست وارد نخواهد شد.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان با تاکید بر اجرای پروژه ها با نگاه به حفظ منافع مردم، افزود: تلاش می شود که تا حد ممکن از احداث پروژه در بخش خط اجتناب شود و با تعویض سیم ها، ظرفیت انتقال خط افزایش داده شود. در این صورت بدون ایجاد حریم جدید، منافع هم استانی های عزیز نیز تامین می شود و زیانی به آن ها وارد نخواهد شد.
گفتنی است که برای این پروژه اعتباری در حدود ۲۰۰میلیارد ریال سرمایه گذاری خواهد شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.