×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گرمای گاز به روستای کوهستانی آستارا رسید

گیلان پیام/حسین محمدیان در حاشیه افتتاح طرح‌های آماده بهره برداری در شهرستان آستارا ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر اظهار کرد: بهره برداری از طرح‌های اقتصادی در آستارا تکمیل زنجیره محصولات کشاورزی و پروتئینی را به همراه دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان بیان کرد: در دهه فجر امسال مجموعاً ۵۵ پروژه با بودجه‌ای حدود بر ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال در شهرستان آستارا افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یک پنجم از پروژه‌های مورد بهره برداری در آستارا با مبلغ حدود ۷۲۰ میلیارد ریال در حوزه اقتصادی است، افزود: نکته مهم و بسیار حائز اهمیت در این حوزه بحث زنجیره ارزش کالاهای اقتصادی کشاورزی استان است.

محمدیان در پایان با قدردانی از مدیریت و کارکنان شرکت گاز برای گازرسانی گسترده به روستاهای آستارا، خواستار افزایش سطح کیفی و کمی خدمات مرتبط با گاز در این شهرستان شد.

همچنین در این مراسم سخاوت جبالی رئیس اداره گاز شهرستان آستارا ضمن خیرمقدم به مدعوین و میهمانان گزارشی از وضعیت گازرسانی در شهرستان آستارا را ارائه کرد.

وی با بیان اینکه برای گازرسانی به ۲۸ خانوار روستای صعب العبور و کوهستانی هولستون بیش از ۱۷ میلیارد ریال هزینه شده است، گفت: با بهره برداری از این پروژه، مجموع روستاهای گازدار آستارا به ۴۸ روستا و میزان بهره مندی گاز روستایی این شهرستان به ۹۸٫۷ درصد رسیده است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.