×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
نشست گرامیداشت سوم خردادماه، سالروز آزادسازی خرمشهر در مخابرات منطقه گیلان

گیلان پیام/ نشست گرامیداشت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر با عنوان «بررسی ابعاد و تاثیرات فتح خرمشهر» روز چهارشنبه مورخ ۳ خرداد ماه برگزار شد.

در ابتدای این نشست مهندس حسنی ضمن تبریک سالروز فتح خرمشهر، به بیان برخی نتایج حاصله از این رویداد تاریخی اشاره و تاکید کرد: بایستی این وقایع بدرستی به نسل جوان و امروزی ما منتقل گردد.

ایشان در ادامه گفت: سوم خرداد نه فقط یادآور غریو شادی و غرور ملت ایران از آزادسازی خرمشهر پس از ۵۷۵ روز اسارت؛ بلکه یادآور فداکاری‌ها و ایستادگی‌های تحسین برانگیز مدافعان ایران اسلامی در برابر نیروهای متجاوز است. امروز نیز در سالروز این واقعه تاریخی ایران و ایرانیان با همان روحیه سلحشوری به رهبری و زعامت رهبر فرزانه انقلاب توطئه‌های قدرت‌های استکباری، علیه ایران اسلامی را نقش بر آب کرده و در سایه وحدت و یکدلی، آحاد مدافعان میهن اسلامی و ملت قهرمان ایران در برابر تمامی زیاده‌خواهان چون د‍‍‍‍‍‍‍‍ژی استوار ایستاده تا حریم مقدس جمهوری اسلامی ایران از تجاوز اهریمنان مصون بماند.

سرهنگ رنجبر رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه قدس گیلان ضمن بیان چگونگی آزاد سازی خرمشهر، به رشادت ها و ازخودگذشتگی رزمندگان ایران اسلامی اشاره کرد.

مهمان ویژه و سخنران این نشست، با بیان این نکته که خرمشهر متعلق به همه ملت ایران است، به سیر تاریخی آنچه از سقوط تا فتح خرمشهر روی داد اشاره کرد و گفت : امروز، دشمن از راه نظامی توان مقابله با ملت ایران را ندارد و از فضاهای فرهنگی و اقتصادی قصد ضربه زدن را دارد.

سرهنگ رنجبر در پایان نشست افزود : یادآوری خاطرات جنگ و مطالعه و بازخوانی وصیت نامه شهداء کمک بزرگی در جهت ترویج روحیه ایثار و اتحاد است که می تواند در شرایط کنونی برای بهبود اوضاع کشور تاثیر گذار باشد. وی با توصیف عملیات بیت المقدس گفت : در سخت بودن این عملیات همین بس که حضرت امام خمینی (ره) طی بیانیه ای خطاب به ملت ایران فرمودند “خرمشهر را خدا آزاد کرد” ./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.