×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
عملکرد دولت سیزدهم در رشت انعکاس داده شود

گیلان پیام/ مهندس کیا عاشوری سرپرست فرمانداری رشت در اولین نشست با مدیران شهرستان رشت، اظهار کرد: اقتدار، آرامش و آسایش امروز را مدیون شهدا هستیم و باید قدردان آنها باشیم.

وی با بیان اینکه ساختن رشت نیازمند همراهی و هم افزایی مدیران و دستگاه های اجرایی می باشد، افزود: هم افزایی و تعامل بین دستگاهی کارگشای بسیار مشکلات و مسائل است که باید ویژه مورد توجه قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه این شهرستان ظرفیت های ارزشمندی در بخش‌های مختلف دارد، تصریح کرد: بکارگیری از ظرفیت های خوب رشت در عرصه‌های مختلف باید در اولویت مدیران قرار گیرد.

عاشوری با تاکید بر اینکه برنامه محوری رمز موفقیت مدیران در دستگاه های مختلف است، گفت: دسترسی به اهداف و مقصود نهایی از مسیر برنامه ریزی، تصمیم گیری و تصمیم سازی، هدایت و راهبری می گذرد.

عاشوری با بیان اینکه میزان کارآمدی مدیران با نحوه برنامه ریزی و عملکردشان مشخص می شود، اضافه کرد: نتایج برنامه ریزی ها، تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها در عملکرد یک مدیر قابل سنجش است و کارآمدی اش را نشان می دهد.

وی با تاکید بر تعامل محوری بین دستگاه ها، افزود: در هم تنیدگی، تعامل محوری و هم افزایی بین دستگاهی منجر به حل مسائل و عبور از بحران می شود.

سرپرست فرمانداری رشت با تاکید پرهیز از حاشیه پردازی از سوی مدیران، اضافه کرد: رشت مدل کوچکی از گیلان است و فرصت های خوبی برای خدمت گذاری دارد و لذا می طلبد بدون توجه حواشی، در راستای رسیدن به اهداف قدم برداشت.

عاشوری با تاکید بر اینکه عملکرد دولت سیزدهم در رشت باید انعکاس داده شود، گفت: مردم حق دارند تا از عملکرد مدیران در دستگاه های اجرایی با خبر باشند و از این رو تاکید می کنم نسبت به انتشار اقدامات و عملکرد دستگاه ها کوشا باشید.

وی با تاکید بر تبیین داشته ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش های مختلف، افزود: برخورد و تبیین مقایسه ای داشته های قبل و پس از انقلاب اسلامی مورد توجه مدیران قرار گیرد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.