×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پیام تبریک فرماندار رشت به مناسبت روز خبرنگار

گیلان پیام/ دکتر حمید رضا امام پناهی با ارسال پیامی به مناسبت فرارسیدن هفدهم مرداد ماه و روز خبرنگار، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی، این روز را به همه خبرنگاران پرتلاش و متعهد تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:
و هو الحکیم الخبیر
رسانه متعهد و اندیشه بلند فعالین پرتلاش این عرصه یکی از ارکان رشد و توسعه همه جانبه جامعه است؛ بخصوص در دنیای امروز که دشمنان آزادی و ملل آزاده با زیر پا گذاشتن موازین شناخته شده بین‌المللی و معیارهای اخلاقی، سعی بر تحریف واقعیات و زمینه‌سازی برای دستیابی به اهداف استعماری خود دارند.
در جهانی که عمر خبر از چند دقیقه تجاوز نمی کند، اصحاب رسانه پیشقراولان مبارزه با جنگ نرم دشمن و واسطه انتقال دستاوردهای نظام مقدس اسلامی به مردم می باشند. آنانی که برغم داشتن حرفه ای سخت و پر استرس، جهانی فکر می کنند و لذت خبررسانی مسئولانه و به موقع را به تمام مشکلات ترجیح می دهند.
ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله علیه السلام و شهداء حقجوی و حقگو دشت کربلا، عزم جدی اصحاب رسانه های دیداری، شنیداری و نوشتاری در پیشبرد اهداف و تبیین دستاوردهای ایران اسلامی را ارج نهاده و به وجودشان افتخار می‌کنیم.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهداء حوزه خبر خصوصا شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را به تمامی فعالین حوزه خبر تبریک عرض نموده و سلامتی و توفیق روز افزون تلاشگران عرصه بیان حقیقت و تصویرگران امین واقعیات را از درگاه خداوند بزرگ مسئلت دارم.
حمید رضا امام پناهی
فرماندار شهرستان رشت

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.