×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
پیام گرامیداشت روز خبرنگار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی

گیلان پیام/عیسی فرهادی، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل این سازمان با صدور پیامی روز خبرنگار را گرامی داشت.

“گذرم تا به در خانه ات افتاد حسین،
خانه آباد شدم خانه ات آباد حسین”
السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین علیه‌السلام
شهادت نقطه اوج آگاهی سازی است و این الگویی است که نهضت عاشورای حسینی و امام حسین(ع) به ما آموخت و حضرت زینب(س) نیز طلایه دار بازنشر اهداف و دلایل قیام امام و یاران شهید ایشان بود.
در این میان جامعه رسانه‌ای و خبرنگاران کشور با تأسی از مولای خود ظرف سال‌های اخیر جان فشانی های متعددی در راستای اعتلای آگاهی و شناخت دقیق مردم و مسئولین کشورمان ابراز داشتند که رشادت خبرنگار شهید،محمود صارمی، زمینه تعیین روز تجلیل از مقام خبرنگاران گردید.
با ملاحظه مسیر طی شده در کشورهای مختلف و ایران اسلامی آنچه قابل تصریح می باشد نقش خبرنگاران و اهالی رسانه در دست یابی به شاخص های توسعه‌ همه جانبه است چرا که در مسیر رشد قرار گرفتن به جز تحقق مولفه‌های فرهنگی قابل احصاء نبوده و توسعه جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی رسانی به مردم، مسئولان و صاحب نظران است.
باید عنایت داشت خبـرنـگـاران راهیان وادی آگـاهی و راویان عشــق، آزادی و نیک انـدیشـان بلند نظـر عرصه اطلـاع رسانی‌ محسوب می شوند.
براین اساس ضمن تسلیت ایام محرم و گرامیداشت سالروز شهادت امام حسین(ع) و هفدهم مردادماه روز بزرگ و سترگ خبرنگار که به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی نامگذاری شده؛ تلاقی دو سرفصل جدید هدایت‌گری را فرصت مغتنمی جهت عرض تعزیت و قدردانی از همه خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه، قلم و آزادگان عرصه‌ اطلاع رسانی برشمرده و این روز شکوهمند، که نکوداشت روز حق گویی، حق جویی و پاسداشت قلم است را گرامی می دارد.
سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی با تکیه بر تجربیات گذشته، توانمندی ها و ظرفیت های موجود، و راهبرد تعیین شده از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مسیر توسعه همه‌جانبه محلی، استانی، ملی و گسترش مناسبات بین‌المللی کشورمان نقش ویژه ای برای خبرنگاران و اهالی رسانه قائل شده و باور دارد حضور شما عزیزان زمینه ساز تسریع در تحقق اهداف ترسیم شده را فراهم می کند.
از ایزد منان برای شما و همه‌ مجاهدان و تلاشگران این عرصه سلامت جان و نفس، سعادت و سرافزاری و همچنین توفیق در تداوم هدایتگری کارشناسانه جامعه و کشورمان را تمنا دارد.
عیسی فرهادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.