×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
برقراری عدالت و ارتقای نظام سلامت، هدف مشترک دانشگاه علوم پزشکی و مدیریت درمان استان است

گیلان پیام/ دکتر حسین ابراهیمی – مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان به همراهی تعدادی از معاونین و مدیران با دکتر محمدتقی آشوبی – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دیدار و گفت‌وگو کرد.
دکتر محمدتقی آشوبی – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با تقدیر از تلاش‌های مدیریت درمان تأمین اجتماعی در نظام سلامت استان، اظهار کرد: هدف مشترک دانشگاه و مدیریت درمان دانشگاه، برقراری عدالت و ارتقای نظام سلامت به‌ویژه در حوزه درمان است.
وی با اشاره به ورود بیش از ۱۰ میلیون نفر مسافر به گیلان در طول تعطیلات نوروزی امسال، افزود: نظام درمان استان گیلان با همراهی بخش خصوصی و مدیریت درمان تأمین اجتماعی خدمت چهارماهه استان گیلان را طی ۲۰ روز به مردم ارائه کرده‌اند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر ضرورت هم‌افزایی‌ها در راستای توسعه نظام سلامت استان تأکید کرد و گفت: همه تلاش‌های دانشگاه علوم پزشکی گیلان و شرکای درمان در استان باید معطوف به همگرایی استعدادها و توانمندی‌ها به جهت توسعه مشارکت، برقراری عدالت و ارتقای نظام سلامت استان باشد.
دکتر آشوبی با اشاره به راه‌اندازی بیمارستان تأمین اجتماعی در کومله لنگرود، گفت: لازم است بیمارستان مشابهی در غرب گیلان با محوریت شهرستان تالش از سوی تأمین اجتماعی در دستور کار قرار بگیرد.
دکتر حسین ابراهیمی، مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان نیز در این نشست با تقدیر از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های دانشگاه علوم پزشکی گیلان، اظهار کرد: دانشگاه همیشه یاور و همراه مدیریت درمان تأمین اجتماعی گیلان در جهت ارائه خدمات به مردم بوده است.
وی همچنین از تلاش‌های دانشگاه علوم پزشکی گیلان در راه‌اندازی بیمارستان شهید املاکی کومله شهرستان لنگرود تقدیر کرد و خواستار تأمین برخی پزشکان متخصص جهت خدمت بهینه به مردم شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.