×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
تشدید پایش واحدهای تولیدی مواد غذایی و بهداشتی در گیلان

 

 

مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از تشدید پایش مستمر واحدهای تولیدی مواد غذایی و بهداشتی و رعایت ضوابط برچسب گذاری و نشانگرهای رنگی تغذیه ای در گیلان، خبر داد.

 

به گزارش گیلان پیام، دکتر مرجان مهدوی روشن – مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی نشستی با کارشناسان نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی شبکه های تابعه دانشگاه با بیان این که نظارت بر نحوه تولید و نگهداری مواد غذایی و بهداشتی ارتباط مستقیم با سلامت مردم دارد، گفت: لازم است نظارت ها به گونه ای باشد که منجر به کاهش عوامل خطرزا، آلودگی ها و بیماری های ناشی از مصرف مواد غذایی شود. در این خصوص، تشدید نظارت ها می تواند بر پیشگیری و کاهش بار بیماری های غیر واگیر نقش مهمی داشته باشد.

وی، ضمن تاکید بر  تشدید پایش مستمر واحدهای تولیدی و رعایت ضوابط برچسب گذاری و نشانگرهای رنگی تغذیه ای، از تمامی کارشناسان خواست با رعایت قوانین موجود تخلفات را پیگیری و نتایج را گزارش نمایند.

در ادامه  کارشناسان نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی شبکه های تابعه دانشگاه علوم پزشکی گیلان، پیشنهادات و نقطه نظرات خود را در زمینه نحوه بازدید فرآیندها، بازدید و… بیان نمودند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.