×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بررسی آخرین وضعیت طرح‌های عمرانی سلامت محور گیلان/ تأکید بر شناسایی و مولدسازی املاک

گیلان پیام/نشست شورای فنی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور دکتر محمدتقی آشوبی – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، تعدادی از معاونین و مدیران ستادی در سالن اجلاس حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.
در این نشست پیرامون طرح‌های شاخص عمرانی نظام سلامت استان از جمله طرح‌های عمرانی مشترک دانشگاه علوم پزشکی گیلان با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) سپاه گفت‌وگو شد.
تامین اعتبار از محل سفر ریاست جمهوری، ردیف‌های ملی و تهاتر املاک برای اتمام طرح‌های عمرانی در دست اجرای دانشگاه علوم پزشکی گیلان با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) سپاه از جمله احداث بیمارستان جایگزین پورسینا و دانشکده پزشکی در این نشست مورد طرح و بررسی قرار گرفت.
همچنین در این نشست نقشه‌ها و فضای مورد نیاز برای انتقال و جانمایی سایت مرکزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مجتمع دانشگاهی لاکان رشت مورد طرح و بررسی قرار گرفت.
تامین منابع برای تکمیل و اتمام طرح‌های عمرانی با شناسایی و تهاتر املاک و مولدسازی آن‌ها در سطح استان از دیگر محورهایی بود که امروز در نشست شورای فنی دانشگاه مورد طرح و پایش قرار گرفت.
تسریع در ارائه مجوزها و موافقت اصولی با موسسات پزشکی، بیمارستانی و درمانی در استان به منظور توسعه مشارکت و ارتقای نظام سلامت استان از دیگر موضوعاتی بود که در نشست شورای فنی امروز مطرح و بر حسن اجرای آن تأکید شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.