×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بیش از ۱۴ هزار انشعاب جدید گاز در گیلان نصب شد

گیلان پیام/ عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام این خبر اظهار داشت: با اجرای این عملیات، مجموع انشعابات گاز در سراسر استان به بیش از ۶۳۶ هزار عدد رسیده است.
وی در این خصوص افزود: هدف اصلی شرکت گاز برخورداری همه مردم عزیز گیلان در اقصی نقاط استان از نعمت گاز طبیعی می باشد و در همین راستا بیش از ۷۲ درصد از انشعابات نصب شده در سال گذشته مربوط به مناطق روستایی استان بوده است.
جمال نیکویی در ادامه از اجرای بیش ۲۲۰ کیلومتر شبکه گاز در سال گذشته خبر داد و گفت: از این میزان بیش از ۱۷۵ کیلومتر در مناطق کوهستانی و صعب العبور استان انجام شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به اینکه هم اکنون مجموع طول خطوط تغذیه و شبکه گاز در استان به بیش از ۲۱ هزار و ۸۸۰ کیلومتر افزایش یافته است، اظهار داشت: با گسترش خطوط و تاسیسات گازرسانی، بازرسی و نظارت هرچه بیشتر و دقیق تر از تاسیسات بیش از گذشته مهم و ضروری می باشد.
وی در خاتمه با اشاره به شروع دوره گرما و حذف تخفیفات گازبها، از همه مشترکین به ویژه مشترکین جدید درخواست کرد تا با رعایت الگوی مصرف، هزینه گاز خود را مدیریت نمایند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.