×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
برگزاری مراسم گرامیداشت میلاد حضرت زهرا(س) و روز مادر در معاونت فرهنگی و دانشجویی

گیلان پیام/دکتر فردین مهرابیان-معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، امروز در جمع بانوان شاغل در این معاونت، ضمن تبریک میلاد فرخنده حضرت زهرا (س) و روز زن و مادر گفت: به فرموده مقام معظم رهبری امروز بیداری زن مسلمان از برکات بزرگ انقلاب عظیم اسلامی است.
وی ادامه داد: امروزه زنان جامعه اسلامی در کنار وظایف سنگین همسری، مادری و…. به عنوان نیروهای متخصص و کارشناسانی خبره و ماهر در بسیاری از زمینه ها پا به پای مردان در امور کشور فعالیت دارند و خوشحالیم که در نظام جمهوری اسلامی شاهد حضور زنان حماسه‌ساز و تاثیرگذار در صحنه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی هستیم که زمینه رشد و شکوفایی جامعه را در تمامی عرصه‌ها فراهم می‌نمایند.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان حضرت فاطمه (س) را الگویی بسیار ارزشمند و شخصیتی ملکوتی برای انسانها و بخصوص زنان برشمرد و نامگذاری سالروز ولادت آن بزرگ بانوی اسلام به عنوان روز زن را مایه افتخار زنان دانست و یاداور شد: پیروی از اخلاق و رفتار آن بانوی بزرگوار می تواند زن را در جامعه به قله های ارزش و افتخار برساند.
دکتر مهرابیان ضمن قدردانی از همه زنان و مادران شاغل در معاونت فرهنگی و دانشجویی گفت: قطعا حضور مادرانه و دلسوزانه شما در کنار دانشجویان، سبب شده است تا شاهد افزایش روز افزون تعامل و روابط صمیمانه دانشجویان با این مجموعه فرهنگی باشیم./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.