×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تاثیر پروژه گیل لند در جذب گردشگر ،ایجاد درآمد پایدار و اشتغال در رشت / روند خوب پروژه ژ پنج رشت

گیلان پیام/ محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت ظهر امروز در یکصد و بیست و هشتمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با اشاره به اینکه مدیون زحمات رسانه ها در پوشش اخبار مجموعه مدیریت شهری رشت هستیم اظهار کرد: از تلاش های شبانه روزی خبرنگاران فهیم رشت کمال تشکر را دارم.

وی با تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) افزود: امیدوارم این امام همام شفیع همه ما باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تبریک ۲۱ اردیبهشت مصادف با سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها خواهر گرانقدر امام رضا (ع) بیان کرد : این روز مصادف با روز دختر است و پیشاپیش روز دختر را به تمامی دختران عزیز شهر رشت تبریک و تهنیت می گویم.

کارگرنیا با قدردانی از شهردار رشت بابت اجرای پروژه های عمرانی از جمله طرح میثاق رشت تصریح کرد: در آخرین بازدیدی که از پروژه های طرح میثاق به همراه استاندار گیلان انجام شد ، شاهد بودیم که روند اجرایی پروژه ها بسیار خوب است و در برخی از پروژه ها نسبت به برآورد زمانی نیز جلوتر هستیم.

وی با اشاره به پروژه گیل لند در رشت بیان کرد: این پروژه تحت عنوان پارک آبی در شورای سوم مطرح شد و در شورای چهارم نیز قرار بود این پروژه در مسیر فرودگاه رشت اجرایی شود که این مسئله بنا به دلایلی اجرایی نشد و پس از آن در دوران فعالیت شورای پنجم رشت صحبت هایی پیرامون اجرای پروژه در مسیر دولت آباد رشت مطرح شد که باز هم به دلایل شرعی و … این مسئله به سرانجام نرسید.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت به اجرای پروژه گیل لند در خیابان پرستار رشت اشاره کرد و‌ گفت: پروژه خیابان پرستار تحت عنوان احداث هتل ۲۲ طبقه یک بار دیگر در دوران فعالیت شورای ششم رشت مطرح شده و تقاضا دارم شهردار رشت هر چه سریعتر پیرامون جذب مشاور و اجرایی کردن این پروژه که یقینا تاثیر فراوانی در جذب گردشگر ، درآمد پایدار و ایجاد اشتغال برای جوانان رشت دارد وارد عمل شود و احداث هتل ۲۲ طبقه در رشت که یک شهر گردشگر پذیر است به عنوان یک زیر ساخت گردشگری بسیار حائز اهمیت است.

کارگرنیا با قدردانی از روند اجرای پروژه ژ پنج( شهید سلیمانی) افزود: این پروژه عمرانی از روند خوبی برخوردار است و انتظار داریم شهردار رشت تاکیدات لازم به منظور تسریع بخشیدن به اجرای این پروژه را داشته باشند.

وی به وضعیت سد معبر در رشت اشاره کرد و گفت: شورا و شهرداری رشت به دنبال حذف دستفروشان نیستند ، اما باید این مهم ساماندهی شود و شهروندان نسبت به حضور گسترده دستفروشان نگاه خوبی ندارند و مشکلات فراوانی در تردد برایشان ایجاد شده که موجبات گلایه مندی کسبه شهر و شهروندان را فراهم کرده است.

رئیس شورای اسلامی با اشاره به بازگشایی مسیر سعدی به سرگل تصریح کرد: خوشبختانه آخرین تملک محور شهید مصباح انجام شده و باید نسبت به جدول گذاری و آسفالت و بازگشایی مسیر تسریع شود ، اما همچنان در مسیرهایی همچون سعدی به سرگل نیازمند انجام تملک هستیم و ان شاا با انجام تملکات و زیر بار ترافیکی قرار گرفتن این خیابان ، بخشی از مشکلات ترافیکی رشت برطرف شود.

کارگرنیا با تاکید به اینکه تا کنون طی سه سال از عمر شورای ششم رشت ، گزارشی پیرامون تاخیر در پرداخت حقوق کارگران شهرداری رشت ارائه نشده است افزود: طبق دستور شهردار رشت، حقوق کارگران شرکتی شهرداری رشت هر ماه جلوتر از دیگر کارکنان شهرداری و شهردار انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه منظور از ساماندهی دستفروشان به معنای جمع آوری آنان نیست گفت: برخی از این دستفروشان وابسته به مغازه داران هستند و برخی نیز فضایی را که اشغال کرده اند بیش از مساحت چند مغازه بزرگ است و اعضای شورا در نحوه ساماندهی دستفروشان حامی شهردار هستند.

تجلیل از کارگران خدوم شهرداری رشت در روز سه شنبه

رئیس شورای اسلامی شهر رشت به برگزاری مراسم جشن روز کارگر اشاره کرد و‌گفت: این مراسم روز سه شنبه هفته جاری در راستای قدردانی از تلاش های تمامی کارگران خدوم و پر تلاش شهرداری رشت برگزار می شود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.