×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تلاش خواهیم کرد تا بهترین شرایط را برای ورزشکاران توانخواه فراهم کنیم

گیلان پیام/ در مراسمی با حضور جهانبخش آرمان مدیر کل ورزش و جوانان گیلان و دکتر اسدپور سرپرست هیات ورزشهای جانبازان و معلولین گیلان در دفتر کار سید مهدی خدمت بین دانا مدیر کل بهزیستی استان گیلان از میثم علیپور قهرمان تیم ملی والیبال نشسته گیلان در رقابتهای جهانی بوسنی و آرمین رحمت پور نایب قهرمان رقابتهای جهانی شطرنج لهستان تقدیر شد.
در این مراسم آرمان مدیر کل ورزش و جوانان گیلان ،از افتخارآفرینی این ورزشکاران ابراز خرسندی کرد و گفت: استان گیلان مهد استعدادهای درخشان در رشته های مختلف ورزشی است و بسیار خرسندیم که ورزشکاران توانخواه علیرغم وجود فراز و نشیب ها، دست از تلاش برنمی دارند و باعث افتخار کشور و استان می شوند.
وی در ادامه پیگیری خواسته های ورزشکاران را از اولویت های سازمان ورزش و جوانان خواند و تصریح کرد: همواره تلاش خواهیم کرد تا بهترین شرایط را برای ورزشکاران به ویژه ورزشکاران توانخواه فراهم کنیم و افتخار می کنیم که بتوانیم برای توسعه و تعالی ورزش استان اقدامات موثری انجام دهیم.
مهدی خدمت بین دانا مدیر کل بهزیستی گیلان ضمن ابراز خرسندی از افتخار آفرینی جامعه هدف بهزیستی در عرصه های جهانی اظهار داشت: فتح قله های افتخار توسط ورزشکاران جامعه هدف بهزیستی مایه فخر و مباهات سازمان و نشانگر عزم راسخ و اراده ی آهنین این عزیزان است.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: ورزشکاران توانخواه با موفقیتهایشان به همگان ثابت می کنند که هیچ عاملی نمی تواند مانع رسیدن به هدفشان شود و این پیروزی ها به خوبی شعار معلولیت محدویت نیست را معنا میکند و برای موفقیت توانخواهان نیز سازمان بهزیستی از هیچ کمک و تلاشی دریغ نخواهد کرد.
گفتنی است میثم علی پور عضو تیم ملی والیبال نشسته ایران همراه با سایر اعضای تیم ملی موفق به کسب مقام قهرمانی در مسابقات جهانی بوسنی و هرزگوین شد و آرمین رحمت پور عضو تیم شطرنج ناشنوایان ایران نیز توانست در مسابقات جهانی لهستان در بخش بلیتس انفرادی نایب قهرمان و در بخش تیمی دونفره به مقام قهرمانی برسد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.