×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تقاطع غیر همسطح رشت به پیشرفت ۲۵ درصدی رسید

گیلان پیام/ رحیم شوقی با اشاره به مصوبه بودجه ۶ هزار میلیارد تومانی شهرداری رشت توسط شورای اسلامی شهر رشت اظهار کرد: رشت از ظرفیت‌های بسیار خوبی در بخش های مختلف برخوردار است از این رو تحقق این بودجه قابل انجام بوده لذا باید برای انجام گرفتن آن اقدامات مهمی صورت گیرد.

شوقی با تاکید بر اینکه شهرداری رشت برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی جهت استقبال از گردشگران در ماه مبارک رمضان و سال جدید برنامه ریزی کرده است، افزود: تمام تلاش ها بر این است تا در این مجموعه همزمان با تکمیل پروژه‌های «توسعه تالاب عینک»، تکمیل «باز آفرینی ساختمان ساعت شهرداری» و ساختمان «میرزا خلیل رفیع» فضای گردشگری را نیز توسعه دهیم.

شهردار رشت به پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصدی احداث چند تقاطع شهر رشت اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی‌ها جهت بهبود وضعیت ترافیک رشت در ۳ بخش اصلاح هندسی معابر و میادین، بازگشایی خیابان‌ها،معابر و همچنین احداث پنج تقاطع غیرهمسطح در دستور کار قرار دارد.

وی قرار گرفتن اجرای پروژه رینگ ۹۰ متری رشت در مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را گامی در جهت حل گره ترافیکی این شهر عنوان کرد و ادامه داد: اجرای پروژه رینگ ۹۰ متری شهر رشت به طور قطع نیاز به اعتبارات ملی یا سرمایه‌گذاری‌های کلان دارد.

وی با تاکید بر اینکه احداث رینگ سبب می شود تا ترافیک به جریان اصلی تردد داخل شهر وارد نشود، خاطر نشان کرد: تکمیل و بهره برداری از این پروژه کاهش ترافیک شهری را به دنبال خواهد داشت.

شهردار رشت با بیان اینکه مدیریت شهری و اعضای شورای شهر به صورت روزانه پیگیر پروژه بهسازی لندفیل سراوان هستند تا هرچه سریع تر تکمیل شود، اضافه کرد: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی پروژه از مرز ۸۴ درصد عبور کرده و شاهد انجام اقدامات موثری جهت رفع این معضل و کسب رضایت مردم منطقه هستیم.

شوقی با تاکید بر اینکه از ابتدای ورود بنده به شهرداری همواره به دنبال ایجاد آرامش و تعامل بین شهرداری، شورا و دستگاه های استانی بوده ام، تصریح کرد: رضایت رشتوندان در بخش های مختلف محور فعالیت و اولویت شهرداری و مورد تاکید است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.