×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
انتخاب رسانه برتر سال ۱۴۰۲ استان گیلان از نگاه مردم

گیلان پیام/ وی با اشاره به اینکه این نظرسنجی کاملا مردمی بوده افزود: از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز اول فروردین ۱۴۰۳ تا ساعت ۲۳:۵۹ روز ۱۵ فروردین با محوریت بسیج رسانه رشت برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با تاکید بر اینکه این نظرسنجی فقط بین رسانه های مجوز دار مکتوب (روزنامه، هفته نامه، ماهنامه و …) و مجازی (پایگاه های خبری) وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که دفتر مرکزی آنها در استان گیلان باشد قابل برگزاری است اظهار کرد: مردم می‌توانند فقط نام یک رسانه را که از نظرشان برتر است را به شماره ۳۰۰۰۵۰۶۳ پیامک کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه فقط پیامک اول ارسالی از هر شماره موبایل منحصر بفرد مورد قبول سامانه می باشد افزود: پیامک های بعدی جزو آرای باطله منظور خواهد شد.

سرهنگ پارسا در پایان با اشاره به اینکه در مراسم اختتامیه دومین رویداد جرس، به سه رسانه برتر که با آرای مردمی انتخاب می شوند تندیس طلایی، نقره‌ای و برنزی و جوایز نقدی تعلق خواهد گرفت افزود: به رسانه اول حمایل «رسانه برتر سال ۱۴۰۲ گیلان» نیز اعطا خواهد شد.

وی در پایان با دعوت از مردم جهت شرکت در این نظرسنجی افزود: به تعدادی از رای دهندگان نیز به قید قرعه جوایزی به رسم یادبود تقدیم خواهد شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.