×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان به‌عنوان رتبه برتر معرفی شد

گیلان پیام/ با اعلام نتایج بررسی ارزیابی عملکرد یک ساله مدیریت درمان های سراسر کشور، عملکرد مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان بعنوان دستگاه برتر و شایسته تقدیر معرفی شد.
در متن لوح تقدیر که با امضای دکتر اسفندیاری معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان ها صادر شده، آمده است:
تحقق شعارهای “عدالت، تحول و اعتماد” سنگ بنا و زیرساخت اصلی آینده سازی، سرآمدی و بالندگی سازمانی است. محقق نمودن این امر میسر نخواهد بود مگر با مدیریت جهادی، برنامه ریزی، تلاش و پشتکار.
حکمرانی تامین اجتماعی در گام دوم انقلاب که مشخصه بارز آن تحول خواهی و تحول آفرینی است، سرعت خود را در پیشرفت و حرکت به سوی تعالی، مرهون عاملان و حاملان راهبری تحول یعنی مدیران و کارکنان متعهد، شایسته و پرتلاش خود می باشد.
اینک که با سعی و اهتمام خود و در سایه همکاری کارکنان کوشا و توانمند آن مجموعه و با توجه به امتیازات حاصل از نظرات تخصصی معاونت ها، عملکرد یکساله آن مدیریت و ارزیابی های میدانی، موفق به کسب رتبه برتر در بین مدیریت های درمان سراسر کشور گردیده اید، از جنابعالی و همکاران مدیریت درمان استان گیلان صمیمانه تشکر و قدردانی نموده ، دوام توفیقات را از درگاه حضرت باریتعالی ذیل توجهات حضرت ولیعصر(عج) خواهانم.
گفتنی است دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان نیز طی پیامی از همکاران مدیریت درمان تشکر و قدردانی نمود.

در متن پیام آمده است :
باسلام و احترام به تمامی همکاران گرامی
بدین وسیله مراتب سپاس خود را از تلاش ها و زحمات صادقانه و ارزشمندتان در پیشبرد اهداف در محیط کار تقدیم میدارم. از درگاه ایزد منان دوام عزت و سلامت ، تداوم حضور و تاثیر همگی همکاران جهادگر خود را در مجموعه مسئلت دارم. انشاالله در زیر پرچم صاحب عصر و مکان حضرت بقیه الله اعظم امام زمان(عج) و در سایه مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای همواره خدمت رسانی خوب برای انقلاب ، مردم ، بیمه شدگان و همکاران باشیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.