×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تسهیلات ۳٫۵ میلیارد ریالی به خسارت‌دیدگان روستای چوبی شفت اعطاء می‌شود

 گیلان پیام/ به نقل از خبرگزاری ایرنا؛ مهندس مجید جودی پس از بازدید از روستای حادثه دیده امامزاده ابراهیم شفت گفت: در نخستین گام ارائه این تسهیلات به روستائیان آسیب دیده برای بازسازی واحدهایشان آغاز شده تا در مرحله بعد که مصوبات لازم برای پرداخت کمک های بلاعوض و تسهیلات تکمیلی انجام شود.

وی عنوان کرد: به عنوان مجریان دولتی بازسازی برای ارائه خدمت به خسارت دیدگان حادثه آتش سوزی به این روستا سفر کرده ایم تا در سریعترین زمان ممکن مشکلات این روستائیان را حل کنیم.

وی ادامه داد: امامزاده ابراهیم از روستاهای نادر کشور است که در آن معیشت، زندگی و سکونت درهم آمیخته و مسکن صرفا برای سکونت نبوده و حکم معیشت را هم دارد لذا برقراری جریان زندگی و اقتصاد در این روستا را وظیفه خود دانسته و قبل از اخذ مصوبات لازم از هیات دولت عملیات بازسازی در این روستا را آغاز می کنیم.

وی تصریح کرد: عملیات نقشه برداری توسط بنیاد مسکن انجام شده و آواربرداری هم از فردا شروع می شود و شرایط دریافت تسهیلات سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی با کارمزد پنج درصد برای مردم خسارت دیده نیز فراهم شده است.

جودی تاکید کرد: مردم آسیب دیده می توانند به ازای هر واحد خسارت دیده این تسهیلات را دریافت کنند و بعد از اخذ سایر مصوبات برای کمک به آنان با همت و مشارکت آنان بازسازی این روستا ظرف ۶ تا هفت ماه آینده به ثمر خواهد رسید.

وی گفت: بازسازی این روستا کار دشواری نیست و با همت مردم به راحتی قابل دستیابی است؛ ما به عنوان نمایندگان دولت در کنار مسئولان محلی در خدمت مردم هستیم تا دوباره زندگی، اقتصاد و معیشت به روستا برگردد.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور اضافه کرد: تسهیلات مسکن روستایی مصوب دولت به صورت ثبت زنجیره ای است به همین منظور اعلام کرده‌ایم بانکی که سخت‌گیری کمتری در پرداخت این تسهیلات دارد و ضمانت زنجیره ای را قبول می کند برای پرداخت این تسهیلات به ما اعلام شود؛ درصورتی که استان گیلان در این بخش سهمیه اعتباری و تسهیلاتی نداشته باشد از سهمیه سایر استانهای کم کرده و کمبود این استان را برطرف می کنیم./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.