×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بدون حضور کارگران چرخ تولید و اقتصاد از کار می ایستد

گیلان پیام/ مهندس کیا عاشوری فرماندار رشت با حضور در مراسم گرامیداشت مقام کارگر که به همت شورا و شهرداری رشت و به پاس تقدیر از زحمات شبانه روزی کارگران شاغل در شهرداری این شهر با حضور استاندار گیلان در تالار مرکزی شهر رشت برگزار شده بود، با اشاره به اینکه کارگران بندگان خاص خدا هستند اظهار کرد: اقدامات مدیریت شهری رشت در راستای حمایت از کارگران پُرتلاش شهرداری شایسته تقدیر است.

وی با بیان اینکه طلب رزق حلال عبادت است افزود: اگر کارگران نباشند یقینا در پیکره جامعه مشکلات فراوانی ایجاد می شود و خداوند می فرمایند: عرق کارگر معادل خون شهید است و همه اینها نشان دهنده جایگاه ویژه کارگران است.

عاشوری با تاکید به اینکه همه ما مدیون تلاش های شبانه روزی کارگران هستیم تصریح کرد: اگر کارگران نباشند چرخ تولید کشور فلج می شود و یقینا در بحث اقتصاد که یکی از مولفه های مهم اقتدار ملی است نقش کارگر و کارفرما بی بدیل است.

فرماندار رشت با اشاره به اینکه سطح سواد، بهداشت ، سلامت و… مردم که جزو مولفه های اجتماعی است پس از انقلاب بسیار افزایش و بهبود پیدا کرد افزود: در حوزه های دیگر نیز ایران اسلامی در اوج اقتدار است و اینکه موشک های ایران اسلامی پاسخ جسارت رژیم صهیونیستی را قاطعانه و با اقتدار دادند ، مایه غرور و افتخار است.

عاشوری با بیان اینکه بیش از پانزده سال است که رهبر انقلاب در شعارهای سال به نحوی به توجه ویژه نسبت به اقتصاد مردم تاکید دارند گفت: راهبرد اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی اقتصاد است و رزمندگان ایران اسلامی در این حوزه کارگران خدوم و پرتلاش هستند و با تلاش های کارگران زحمتکش می توانیم قله های افتخار را فتح کنیم و همه ما قدردان زحمات کارگران خدوم هستند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.