×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر برپایی رویدادهای دهه فجر انقلاب با انسجام همگانی

گیلان پیام/ دکتر محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان صبح امروز در نشست شورای فرهنگی اجتماعی دانشگاه در سالن اجلاس حوزه ریاست، با اشاره به در پیش بودن چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار کرد: برپایی برنامه‌های ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی باید با مردمی کردن جشن‌ها و رویدادها و به‌ویژه با بهره‌مندی از ظرفیت اساتید و دانشجویان با انسجام و با تقویت روحیه انقلابی در دستور کار قرار بگیرد.
وی با اشاره به اهمیت آشنایی و انتقال مفاهیم انقلاب به نسل‌های کنونی، افزود: برگزاری اردوهای فرهنگی، راهیان پیشرفت و همچنین راهیان نور در آستانه فجر انقلاب اسلامی باید به بهترین شکل ممکن در دستور کار باشد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به اقدامات برجسته رابطان فرهنگی و قرآن در واحدهای ستادی و صف اشاره کرد و گفت: تقدیر از رابطان فعال قرآن و فرهنگی واحدهای تابعه دانشگاه در طول برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی باید برنامه‌ریزی شود.
دکتر آشوبی با اشاره به فرمایش اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون انتخابات، خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان باید به‌دوراز سیاست‌بازی‌ها، در گرم نگه‌داشتن تنور انتخابات و تبیین شاخصه‌های انتخاب اصلح، پیشگام باشد.
وی وقوع دو انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را دو رویداد مهم و قابل‌توجه در سال جاری دانست و گفت: تمام تلاش دانشگاه علوم پزشکی گیلان باید ابتدا به حضور حداکثری مردم در انتخابات و سپس انتخاب اصلح در دستور کار قرار بگیرد.
گفتنی است در این نشست دیگر اعضای شورای فرهنگی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز پیشنهادات و برنامه‌های خود جهت غنی بخشی به برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی را مطرح کردند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.