×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
دریافت پروانه بهره برداری استفاده حداکثری از ظرفیتهای این بیمارستان را میسر میکند

گیلان پیام/در این دیدار که با بازدید از بخشهای مختلف بیمارستان همراه بود دکتر سیدعلی صدر رئیس بسیج جامعه پزشکی گیلان از تلاشها و زحمات مجموعه مدیریت درمان گیلان که منجر به افتتاح و راه اندازی بیمارستان شهید املاکی لنگرود شد قدردانی نمود و گفت: به ثمر رسیدن این کار بزرگ ثمره کار جهادگرانه و مخلصانه است که باید سرلوحه بسیاری از مجموعه های خدمت رسان قرار گیرد.
رئیس بسیج جامعه پزشکی گیلان گفت: مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان با راه اندازی این بیمارستان ، کار بزرگی جهت خدمت رسانی به مردم انجام داده است چراکه این بیمارستان با امکانات و تجهیزات پیشرفته ای که دارد در صورت دارا بودن پروانه بهره برداری میتواند با ارائه خدمات ارزنده نیاز درمانی بخش زیادی از مردم منطقه را تامین نماید.
دکتر سیدعلی صدر اظهار داشت: با توجه به اینکه مسئله درمان یکی از مهمترین دغدغه های مردم است انتظار میرود مسئولین و نهادهای ذیربط همکاری لازم جهت صدور پروانه بهره برداری بیمارستان شهید املاکی لنگرود را با مدیریت درمان تامین اجتماعی بعمل آورند.
وی افزود: بسیج جامعه پزشکی علاوه بر همراهی با متولیان درمان در ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به ویژه در نقاط دوردست، از همه ظرفیت موجود جهت حل مسائل مربوط به صدور پروانه بهره برداری بیمارستان شهید املاکی استفاده مینماید.

دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان گفت: خدمت به مردم و بیمه شدگان نعمتی است که خداوند متعال در اختیار ما قرار داده است، باید این فرصتها را غنیمت شمرده و تمام توان خود را در این راه بکارگیری کنیم.
مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه در حال حاضر بزرگترین مانع استفاده حداکثری از ظرفیت بیمارستان عدم صدور پروانه بهره برداری از سوی نهادهای ذیربط است گفت: در تلاش هستیم با رایزنی و اقدامات موثر، مسائل پیش رو در این خصوص را مرتفع نماییم تا با دریافت پروانه بهره برداری و استفاده حداکثری از ظرفیتهای بیمارستان بتوانیم بیشترین خدمات درمانی را با بهترین کیفیت به مردم و بیمه شدگان ارائه دهیم./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.