×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
طی سه ماهه پاییز؛ بستری بیش از ۵۰۰ بیمار در بخش اطفال بیمارستان شهید نورانی تالش

گیلان پیام/این بیمارستان با بخش‌های جراحی زنان، جراحی مردان، داخلی زنان، داخلی مردان، اورژانس، اطفال، دیالیز، زایشگاه، CCU، ICU و نوزادان و همچنین خدمات پاراکلینیکی رادیولوژی، آزمایشگاه، فیزیوتراپی، داروخانه، اکو، تست ورزش، آندوسکوپی، سونوگرافی و سی‌تی‌اسکن اقدام به خدمات‌رسانی به مردم می‌نماید.

بخش اطفال بیمارستان شهید نورانی تالش از بخش‌های فعال این بیمارستان بوده با ۲۶ تخت در حال خدمت‌رسانی به مردم شهرستان و منطقه غرب گیلان می‌باشد.

دکتر هادی نوروزی – مسئول بخش اطفال بیمارستان شهید نورانی تالش دراین‌خصوص با بیان اینکه ضریب اشغال تخت این بخش همواره کامل بوده، گفت: در سه‌ماهه اخیر کمترین میزان اعزام به مرکز استان و رضایت شخصی توسط همراه بیمار جهت خارج‌کردن مریض از بیمارستان را داشته‌ایم.

وی با اشاره به وجود پیک بیماری فصلی آنفولانزا، تأکید کرد: خوشبختانه باتوجه‌به اقدامات صورت‌گرفته مشکلی در خصوص کمبود تخت وجود ندارد و با تمام توان این بخش به بیماران خدمت‌رسانی می‌نماید.

رویا اکبریان – سرپرستار بخش اطفال با بیان اینکه تاکنون طی ۳ماهه پاییز بیش از ۵۰۰ بیمار از یک‌ماهه تا ۱۴ساله در بخش اطفال بیمارستان شهید نورانی تالش بستری شده‌اند، گفت: از این تعداد بیمار بستری تنها ۳ مورد به مرکز استان اعزام و ۱۹ تن دیگر نیز رضایت شخصی جهت ترخیص داده‌اند.

وی تأکید کرد: هیچ محدودیتی در پذیرش و خدمت‌رسانی به بیماران نداریم.

دکتر محسن شرقی – رئیس بیمارستان شهید نورانی تالش با اشاره به مراجعه متعدد بیماران طی ۸ ماه از ابتدای سال، گفت: بیماری تاکنون از بیمارستان برگشت داده نشده و در حد توان خدمت‌رسانی به بیماران و مراجعین انجام شده است.

همچنین دکتر طاهره جنگجو – مسئول بخش نوزادان بیمارستان شهید نورانی تالش با اشاره به انواع خدمات این بخش، گفت: خدمات‌رسانی انجام شده در بخش نوزادان بیمارستان شهید نورانی سبب برطرف‌شدن نیاز نوزادان به بخش NICU می‌شود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.