×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
دیدار صمیمانه مصطفی بلورچی با جمعی از قهرمانان و مدال‌آوران رشته ورزشی تکواندو

گیلان پیام/این فعال سیاسی-اجتماعی با بیان اینکه باید برای توسعه ورزش کارهای جدّی، اساسی و رسیدگی‌های مناسب و شایسته از جانب مسئولان صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: جوانهایی که به قهرمانی دست پیدا کرده، نشان می‌دهند که دارای خصوصیات برجسته‌ای از جمله اراده‌ قوی‌ هستند.

بلورچی اقتصاد در ورزش را مسأله مهمی دانست و با تاکید بر اینکه نباید این مسأله در دست سودجویان و منفعت طلبان قرار گیرد، ابراز نمود: شایسته است در آئین نامه ها، مقررات آسانی برای باشگاه داران تعیین شود تا هم ورزش توسعه بیشتری در جامعه پیدا کند و هم چرخه اقتصاد در ورزش بهتر بچرخد.

وی با بیان اینکه مسئولان استان گیلان در زمینه به روز کردن امکانات و تجهیزات ورزشی اهتمام لازم ندارند، گفت: عده ای از مسئولان آنچنان علاقه زیادی به کلنگ‌زنی پروژه‌ها داشته که توجه چندانی به توزیع عادلانه منابع و تجهیزات ورزشی در شهرستان‌ها ندارند.
این فعال سیاسی-اجتماعی در ادامه از عدم توجه به استخدام ورزشکاران علی‌الخصوص قهرمانان و مدال آوران گیلانی گلایه کرد و افزود: چرا باید همواره شاهد جذب افراد نورچشمی که بعضا مسئله‌دار هم هستند باشیم ولی سهم ورزشکاران تقریبا صفر باشد؟!

بلورچی در پایان تصریح کرد: مسئولان محترم استان پاسخ دهند مثلا در یکسال گذشته از میان استخدام صدها نفر در ادارات دولتی چه به صورت شرکتی و چه قراردادی و رسمی، چند نفر سابقه قهرمانی در مسابقات ورزشی دارند؟ این تبعیض‌هاست که باعث می‌شود نگاه مردم نسبت به برخی مسئولان اصلا مثبت نباشد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.