×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
آسیب شناسی مشکلات و ارائه راهکارهای پیشنهادی جهت پیشبرد اهداف سازمانی در استان

گیلان پیام/ دکتر مهام نماینده ویژه مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در امور درمان با حضور در بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص)رشت ضمن بازدید از بخش های مختلف بیمارستان و دیدار و گفتگو با همکاران و قدر دانی از تلاش ها و زحمات جهادی همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی و بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت با تاکید براهمیت موضوع حفظ و مدیریت حرفه ای منابع متعلق به بیمه شدگان گفت: باید مسائل و مشکلات موجود در حوزه درمان تامین اجتماعی آسیب شناسی، اولویت بندی و راهکارهای پیشنهادی با هم اندیشی و بهره مندی از نظرات کارشناسی در راستای پیشبرد اهداف سازمانی تدوین و بکار گرفته شود.
دکترمهام نماینده ویژه مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افزود: ما به عنوان امانتدار مردم باید بتوانیم منابع سازمان تامین اجتماعی که حق الناس است را در میسر توسعه خدمت به ذی نفعان به کار بگیرم تا در نهایت خدمات مناسب و مطلوب به مردم و بیمه شدگان ارائه دهیم.
در این دیدار دکتر حسین ابراهیمی مدیردرمان تامین اجتماعی استان گیلان ضمن اشاره به اینکه مدیریت درمان با دارا بودن ۲ بیمارستان ملکی، ۱۲ مرکز درمانی و یک کلینیک دندانپزشکی در سطح استان گفت: مهمترین مسائل موجود که در اولویت هستند کمبودنیروی انسانی(بدلیل بازنشستگی)، کمبودپزشک متخصص رادیولوژی، کمبود تجهیزات پزشکی مناسب و نحوه خرید آن و مطالبات طرف قرارداد هستند.

وی همچنین گفت: مهمترین هدف مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان ارائه خدمات بیشتر و با کیفیت و نیز افزایش رضایتمندی بیمه شدگان است.

شایان ذکر است نماینده مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درروزهای آتی از سایر مراکز درمانی در سطح استان بازدید می نماید./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.