×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
اعزام گروه های ارزیاب و ماشین آلات به مناطق سیل زده فومن

گیلان پیام/در بازدید آیت الله فلاحتی نماینده معزز ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه محترم رشت که عصر امروز بهمراه مسئولین استانی از طغیان رودخانه ها به دلیل بارندگی های سیل آسای در گشت رودخان و چند روستا شهرستان فومن صورت گرفت مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان گفت: بر اثر بارش شدید باران و طغیان رودخانه، پل قدیمی روستای گشت رودخان و چند دهنه پل روستایی کامل تخریب و راه ارتباطی چند روستا قطع شد.

مهندس دائمی ضمن اشاره به بارش باران و خسارت های سیل در نقاط مختلف شهرستان گفت: اولویت نخست و مهم، حفظ و نجات جان مردم در جریان سیل و سپس تامین امکانات و بازسازی‌هاست.

وی با بیان اینکه یکی از کارکردهای اصلی بنیاد مسکن حمایت از اقشار آسیب پذیر و شهروندان و روستاییان در زمان بروز حوادث است افزود: با هماهنگی های صورت گرفته کارشناسان ارزیاب از شهرستان های همجوار به فومن اعزام و با همه توان و توشه و با بهره گیری از ظرفیت ها برای ارزیابی واحدهای خسارت دیده از صبح فردا یکشنبه در سطح روستاهای آسیب دیده شهرستان آغاز و بزودی نتیجه کارشناسی ها اولیه و میزان خسارت ها اعلام خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان از اعزام ماشین آلات سنگین به مناطق سیل زده شهرستان خبر داد و افزود: در این مرحله از امدادرسانی، بازگشایی معابر و کوچه ها از اهمیت ویژه برخوردار است.

مهندس دائمی گفت: تمامی تجهیزات، امکانات امور اجرائی و ماشین آلات عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ن در حالت آماده باش قرار دارند. کار بارگشایی معابر روستاهای سیل زده با اعزام گردیدر و کمپرسی از فردا آغاز خواهد شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.