×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
به‌زودی تعدادی از مصدومان حریق لنگرود مرخص می‌شوند

گیلان پیام/ دکتر سعید کریمی- معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه عیادت از بیماران، مجروحان و حادثه دیدگان حریق کمپ ترک اعتیاد لنگرود تحت مداوا در مرکز آموزشی درمانی رشت با بیان اینکه در جریان این حادثه ۱۷ مجروح و مصدوم به مراکز درمانی ما ارجاع شدند، اظهار کرد: دو نفر از این مصدومان به دلیل سوختگی سطحی در همان ساعات ابتدایی به‌صورت سرپایی درمان و مرخص شدند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۵ بیمار در مراکز درمانی ما بستری هستند که دو تن از آن‌ها در بخش مراقبت‌های ویژه و اینتوبه هستند، افزود: ۱۳ تن دیگر نیز که عمدتا از رده سنی ۲۲ تا ۵۷ سال هستند، سوختگی بین ۱۰ تا ۶۰ درصدی دارند.
معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه خوشبختانه امکانات درمانی اعم از تجهیزات و نیروهای تخصصی و فوق تخصصی در مراکز ما وجود دارد، گفت: بیماران از سطح دریافت خدمات درمانی رضایت کافی دارند.
دکتر کریمی با بیان اینکه وزارت بهداشت آماده ارائه هرگونه خدمات به بیماران و سانحه دیدگان در این حادثه است، تصریح کرد: با توجه به سیر درمان مطلوب ارائه‌شده به این بیماران، به‌زودی تعدادی از آن‌ها مرخص خواهند شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.