×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
همایش آموزشی ایمنی در شبکه های توزیع برق برای کارکنان غرب استان

گیلان پیام/در ابتدای این همایش محمدتقی مهدیزاده مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان داشت : کار در شرکت توزیع برق خصوصا در بخشهای عملیاتی واقعا سخت و طاقت فرسا می باشد زیرا ماهیت کار در این سازمان بگونه ای است که می بایست همواره برای مقابله با بحران ها و انجام خدمت بی منت به مردم شریف استان آماده باشیم .
مهدیزاده افزود : توصیه من به شما عزیزان برقکار و پیمانکار اینست که در حین انجام کار علاوه بر فرمان های مانور و دیسپاچینگ، خودمراقبتی را مدنظر قرار داده و حتما با رعایت کامل نکات ایمنی ، کار بر روی شبکه های برق را انجام دهید زیرا وقتی این سلسله مراحل ایمنی بطور مرتب اجرا شود ، خطر و ریسک بروز حوادث کاهش یافته و دیگر شاهد حوادث دلخراش نخواهیم بود .
مدیرعامل توزیع برق گیلان در ادامه به موضوع اهمیت سرپرستی اکیپ های اجرایی در کنترل و نظارت شرایط و مراحل انجام کار پرداخت و گفت : نقش سرپرست اکیپ اجرایی با توجه به مسئولیتی که دارد در فرآیند انجام کار بسیار مهم و حیاتی می باشد و می بایست در تمامی مراحل انجام کار در کنار اکیپ اجرایی حضور داشته و کمک و نظارتهای لازم را انجام دهد .
مهدیزاده گفت: هدف از ایمنی جلوگیری از انجام کارها نیست بلکه می بایست انجام کار با ایمنی پیشرفت بهتر و موثرتری داشته باشد و با توجه به اینکه مباحث ایمنی هنوز هم در دنیا جزء مباحث مهم و جدید است ، در همین راستا نیز باید آموزش های لازم برای مدیران و کارکنان سازمان ها جدی گرفته شود .
وی در پایان تاکید کرد : دوره های آموزشی و کنترل هایی که در بخش ایمنی انجام می شود باید حوادث برای همکاران را به صفر برساند و ضروری است استفاده و بهره برداری کامل از محتوای این قبیل برنامه انجام پذیرد.
همچنین قسمت موسی نیا مدیر توزیع برق شهرستان ماسال نیز در این همایش آموزشی خاطرنشان کرد: با توجه به پویا بودن سازمان ها و نهاد های خدمت رسان ، بروز حادثه در آنها محتمل می باشد و ما در هر بخشی که فعالیت می کنیم باید به ایمن بودن محیط کار خود اهمیت دهیم و به این فرهنگ و باور ” اولویت اول کار با سعی بر رعایت ایمنی” توجه کافی داشته باشیم .
در این همایش آموزشی دوره امداد و نجات و نجات شخص حادثه دیده، دستورالعمل ثابت بهره برداری‏، نحوه انجام کار با سکسیونرهای فرمان از راه دور(مودم دار) برای برقکاران حاضر مورد ارائه قرار گرفت و همچنین تعدادی از سیمبانان برتر از حیث رعایت نکات ایمنی مورد تجلیل قرار گرفتند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.