×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تلفیق بازاریابی نوین و سنتی؛ ایده جذاب برای کسب درآمد

گیلان پیام/▪️بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ از دو دهه پیش تاکنون به عنوان زیرمجموعه‌ای از مدیریت بازاریابی و نیز مدیریت تبلیغات مورد اشاره قرار می‌گیرد، اما با توجه به توسعه فناوری اطلاعات طی سال های اخیر، افزایش متوسط زمان آنلاین بودن کاربران، استفاده گسترده از موبایل و افزایش ضریب نفوذ اینترنت در جهان، امروزه به عنوان یک دانش و تخصص مستقل مورد توجه قرار می‌گیرد.

▪️شاطرآقایی، کارشناس بازارهای مارکتینگ، اظهار داشت: امروزه رشته دیجیتال مارکتینگ در دانشگاه‌ها جای خود را باز کرده و حتی دانشگاه‌های متعددی در جهان دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی را در سطح کارشناسی ارشد ارائه می‌ دهند، اما این تنها رویکرد موجود برای مشخص کردن مفهوم دیجیتال مارکتینگ نیست و رویکرد دیگر این است که دیجیتال مارکتینگ را به عنوان مجموعه‌ای از ابزارها و تکنیک‌ها می‌شناسند.

▪️وی با بیان اینکه دیجیتال مارکتینگ تفاوت هایی با بازار سنتی دارد، گفت: بازاریابی سنتی معمولا به این صورت است که تبلیغات به صورت چاپی، ارتباط تلفنی با مشتریان یا به صورت فیزیکی و حضوری انجام می‌شود، اما نقطه مقابل آن بازاریابی دیجیتال کاملا به صورت آنلاین و الکترونیکی رخ می‌دهد. این بدان معناست که شرکت‌ها و برندها امکانات بسیار بیشتری برای دسترسی به مشتریان بیشتر از جمله ایمیل، ویدئو، شبکه‌های اجتماعی و موتورهای جستجو در اختیار دارند.

▪️مجتبی شاطرآقایی بیان کرد: در بسیاری از شرکت‌ها و سازمانها، دیجیتال مارکتینگ به عنوان یک روش واقعاً موثر برای جذب، تعامل و همچنین فروش آنلاین، استفاده می‌شود. در تمام مراحل دیجیتال مارکتینگ، آگاهی از برند حرف اول و آخر را می‌زند و یک اصل به شمار می‌آید. محتوای دیجیتال و بازاریابی آن به قدری در میان کسب و کارها رایج است که اکنون مصرف کنندگان از کسب و کارها انتظار دارند تا یکی از ابزارهای دیجیتال را در اختیار داشته باشند و بسیاری از کسب و کارها این ابزارها را راهی برای جلب اعتماد مشتری می‌دانند.

▪️به گفته وی، با اینکه بازاریابی دیجیتال روش‌ها و استراتژی‌های بسیاری برای انجام، پیش روی شما قرار داده است، اما با این حال می‌توانید خلاقیت به خرج دهید و سراغ روش‌های نوین و همچنین مواردی بروید که باقی کسب و کارها از آن نتیجه گرفته اند. با استفاده از دیجیتال مارکتینگ، می‌توانید از ابزارهایی مانند داشبورد تجزیه و تحلیل برای نظارت بر موفقیت و بازگشت سرمایه در کمپین‌های خود استفاده کنید.

▪️وی اظهار داشت: بهترین بازاریاب‌های دیجیتال به خوبی روی آنچه می‌خواهند در کمپین‌های دیجیتال انجام دهند و اهدافی که قرار است با مارکتینگ به آن برسند، واقف هستند. دیجیتال مارکترها بسته به اهداف استراتژی بازاریابی خود، می‌توانند از طریق کانال‌های رایگان و پولی که در اختیار دارند، اهداف خود را عملی کنند.

▪️کارشناس بازارهای مارکتینگ گفت: یکی از روش های رایج کسب درآمد نوین « صندوق خانوادگی آوارد» بوده که بیشتر گرایش بازاریابی دیجیتال در آن نهفته است اما از بازاریابی سنتی هم بی بهره نیست و می توان تلفیقی از بازاریابی نوین و سنتی را درآن مشاهده کرد.

▪️وی بیان داشت: در ریفرال «صندوق خانوادگی آوارد»، از قرعه کشی خبری نیست و طوری طراحی شده که همه اعضای صندوق، همزمان در یک زمان مشخص شانس برنده شدن دارند. ریفرال«صندوق خانوادگی آوارد»، یک موقعیت برد-برد را هم برای کاربران و هم برای ارائه دهندگان، با کد referral به همراه دارد.

▪️او افزود: ریفرال مارکتینگ یک روش تبلیغاتی سازمان یافته و قدرتمند است که در این ساز و کار به ازای تبلیغ برند از سوی مشتریان به آنها پاداش داده می‌شود. در واقع صاحبان کسب و کارها سیستمی را به وجود می‌آورند که طی آن مشتریان، دوستان خود را با بیزینس مربوطه آشنا کرده و آنها را نسبت به خرید ترغیب می‌کنند.

▪️شاطر آقایی گفت: در موارد خاص، یک کاربر ممکن است چنان مسحور ویژگی‌های عالی و سودمند یک پلتفرم خاص شود که بدون هیچ انگیزه‌ای مایل به معرفی آن باشد و گفتنی است که در«صندوق خانوادگی آوارد» اگر بدانید که بابت انجام این کار پاداش خواهید گرفت، ممکن است انگیزه بیشتری برای پیشنهاد آن به بقیه داشته باشید.

▪️وی تصریح کرد: «صندوق خاوادگی آوارد»، با هدف کنترل تورم و تامین نیاز مالی افراد در کوتاه مدت به صورت دلار طراحی شده تا ارزش پول را حفظ کند؛ به همین دلیل در صندوق آوارد مبلغ ۵۰۰۰ دلار به عنوان وام بلاعوض پرداخت می‌شود، که برنده بدون ضامن و پرداخت اقساط می تواند دریافت کند.

▪️شاطر آقایی ادامه داد: در این صندوق، از قرعه کشی خبری نیست و طوری طراحی شده که همه اعضا، همزمان در یک زمان مشخص شانس برنده شدن دارند. شما می‌توانید با ارسال کد ریفرال برای دیگران، چندین جریان درآمدی ایجاد کنید وشخصی که برای او کد ریفرال ارسال کردید در لینک ارسالی شما ثبت نام کند.

▪️به گفته وی، برای شرکت در این ریفرال ابتدا باید در مورد آن اطلاعات کافی داشته باشید تا به سوالات پاسخ دهید و ویژگی‌های کلیدی آن را ارتقا دهید. با در نظر گرفتن این موضوع، اولین قدم این است که در وب سایت AWARD.FAMILY ثبت نام کنید و کد ریفرال دریافت کنید. البته برخی از مردم فکر می‌کنند که برای موفقیت در ریفرال ، باید به سختی دوستان خود را متقاعد کنند، اما اینطور نیست. زیبایی ریفرال در این است که این یک توصیه از یک منبع قابل اعتماد است.

▪️شاطر آقایی بیان داشت: همچنین تمامی اعضای صندوق می‌توانند به صورت رایگان تا پنج سال از بیمه آتیه سازان بیمه سامان استفاده کنند که شامل خدماتی از جمله ۲۰ میلیون تومان هزینه های درمان برای ۳۰ بیماری خاص و ممتاز،۴۵ میلیون تومان سرمایه فوت به دلیل حادثه و دریافت وام تا ۹۰ درصد مبلغ سپرده گذاری بدون ضامن و کاغذ بازی اداری است.

▪️وی افزود: چه به دنبال راهی کم خطر برای کسب وام باشید و چه به سادگی می‌خواهید فعالیت‌های خود را متنوع کنید، استفاده از برنامه ریفرال «صندوق خانوادگی آوارد» ایده هوشمندانه‌ای است. همچنین بسیاری از مشاغل ارائه دهنده محصولات یا خدمات، می توانند کمپین های بازاریابی ارجاعی را برای کسب و کار پیاده سازی کنند و تقریباً محدودیتی برای آنها نمی توان متصور شد ولی با این وجود برخی از کسب و کارهایی که می توانند با اجرای استراتژی بازاریابی ارجاعی، بیشترین تأثیر را بر روی بازار داشته باشند./انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.