×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
آیین رونمایی از نشان واره شهرداری لولمان برگزار شد

گیلان پیام/در این آیین بخشدار کوچصفهان در جمع اصحاب رسانه با گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران با شجاعت، نگاه تیزبینانه و انتقادات سازنده باعث حل بسیاری از مشکلات در سطح جامعه می شوند.

علی حسین‌پور با تاسف از نبود یک رسانه در بخش کوچصفهان تصریح کرد: از اینکه در بخش کوچصفهان هیچ سایت خبری فعالیت ندارد، بسیار گله‌مند هستم زیرا معتقدم تا زمانی که مطالبه گری نباشد مشکلی حل نخواهد شد.

حسین‌پور با اشاره به اینکه اگر فعالیت رسانه ای در بخش کوچصفهان بیشتر میشد، شاهد رشد بیشتری در این بخش بودیم،‌ متذکر شد: مدتی پیش مشکل آبرسانی در شهر کوچصفهان اتفاق افتاد این مسئله رسانه‌ای شد و همه مدیران و مسئولان ذی ربط برای رفع این مشکل به بخش کوچصفهان آمدند تا آن را رفع کنند و این یعنی قدرت رسانه.

وی با تاکید بر اینکه از بهمن ماه اداره کل آب و فاضلاب استان به مردم سه روستای بخش کوچصفهان قول انتقال آب را داده بودند، بیان کرد: متاسفانه علی رغم همه تلاش‌هایی که تا کنون صورت گرفته است نتوانستیم برای سه روستای حشکوا، پیرموسی و سده لوله‌گذاری انجام دهیم.

بخشدار کوچصفهان با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط دهیاران گفت: دهیاران کارهایشان باید دیده شود و همیشه به دنبال این هستم که خدمات و زحماتی که کشیده شده به اطلاع مردم برسد.

رحمان حسین نیا شهردار لولمان نیز در این مراسم خبرنگاران را بازوی توانمند مدیران و صدای رسای مردم دانست و گفت: خوشبختانه توانستیم وعده‌هایی که در نشست خبری گذشته بیان شد را محقق کنیم.

شهردار لولمان با بیان اینکه این شهر از جمله شهرهای جدید التاسیس است که از وسعت بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: با نشست‌های تخصصی توانستیم بعد از گذشت ۱۱ سال نشان‌واره‌ای برای شهر لولمان طراحی کنیم.

حسین نیا یادآور شد: با دستور فرمانداری و بخشدار محترم اعتبار ۴ پروژه از منابع کمیته برنامه ریزی شهرستان تامین شد که امیدواریم در هفته دولت به بهره برداری برسند.

وی این پروژه‌ها را شامل جمع آوری آب‌های سطحی با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال و دیواره گذاری گذاری روخانه‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان عنوان کرد.

شهردار لولمان با بیان اینکه ۷۰ درصد از معابر شهر لولمان خاکی هستند، گفت: ۱۶ هزار متر مربع را آسفالت شد و امید است، تا پایان هفته دولت مابقی آسفالت‌ها نیز انجام شود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.