×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تقدیر مدیر مخابرات منطقه گیلان از همکاران اداره روابط عمومی

گیلان پیام/ به مناسبت فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت “روز ارتباطات و روابط عمومی“ مدیر مخابرات منطقه گیلان در دیدار با همکاران اداره روابط عمومی ، از خدمات ایشان تقدیر نمود .

در ابتدای این نشست صمیمانه، مهندس حسنی طی سخنانی پاسداشت روابط عمومی را ارزش نهادن به تمامیت هر سازمان دانست و افزود: ارتباط و اعتماد به عنوان سرمایه‌هایی گرانبها و حقوقی متقابل میان سازمان و مخاطب حاصل نمی‌شود مگر با داشتن روابط‌عمومی موفق و پویا که مولد و نگهبان این سرمایه‌هاست.

مدیر مخابرات منطقه گیلان با اشاره به جایگاه مهم و استراتژیک روابط عمومی گفت: همکاران روابط عمومی با مهیا کردن بسترهای ارتباطی لازم و با بهره گیری از تمامی ظرفیت های ارتباطی، ضمن تسهیل گردش آزاد اطلاعات و ارتباطات دو سویه، نقش مهمی در ارتقای تعلق سازمانی و جلب اعتماد همکاران و مخاطبین شرکت ایفا می نماید.

وی همچنین افزود: بحمدالله جایگاه روابط عمومی منطقه گیلان خوب و قابل قبول بوده و همکاران این اداره با استفاده از تجربه، ظرفیت ها و پتانسیل موجود نقش موثری در پیشبرد اهداف که همان انتقال ایمن و پایدار انرژی در سایه تلاش و همدلی همکاران است بر عهده دارند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.