×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
دیدار مدیر مخابرات منطقه گیلان با کارکنان به مناسبت روز جهانی مخابرات و ارتباطات

گیلان پیام/به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز جهانی مخابرات و ارتباطات، نشستی با حضور مهندس حسنی، معاونین، مدیران و رؤسای ادارات ستادی و جمعی از کارکنان مخابرات منطقه گیلان برگزار شد.

مهندس حسنی با اشاره به این که ۲۷ اردیبهشت ماه برابر با ۱۷ ماه می، هر ساله به عنوان روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی گرامی داشته می شود و اتحادیه جهانی مخابرات با هدف افزایش آگاهی و دانش جوامع در جهت کاهش شکاف دیجیتال، شعار سال خود را در این روز اعلام می کند، افزود: شعار سال ۲۰۲۳ “توانمندسازی کشورهای کمتر توسعه یافته از طریق فناوری اطلاعات و ارتباطات” اعلام شده است.

مدیر مخابرات منطقه گیلان با استناد به شعار روز جهانی ارتباطات، هدف از انتخاب این شعار را توسعه، توانمندسازی و برخورداری عادلانه تمامی جوامع از فناوری اطلاعات و ارتباطات برای دستیابی به زندگی بهتر و آسایش شهروندان دانست.

ایشان در دیدار با کارکنان، همراهی و همگرایی کارکنان را مهمترین عامل در پیشرفت و تحقق اهداف دانست و تأکید کرد با در دست داشتن بهترین امکانات اگر منابع انسانی یکپارچه و همدل و متعهد نداشته باشیم طرحها به سرانجام نخواهد رسید. مهندس حسنی وظایف، تعهدات و تکالیف را لازم‏الاجرا و کوتاهی دراجرای آن را قابل قبول ندانست.

وی در پایان ضمن گرامیداشت این روز برای تمامی فعالان این بخش به خصوص تلاشگران حوزه ارتباطات، رسانه و روابط عمومی آرزوی موفقیت و سرافزاری نمود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.