×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تمام تلاش دانشگاه رفع نیازهای اساسی اعضای هیئت علمی به جهت خدمت مطلوب‌تر در نظام سلامت است

گیلان پیام/ دکتر محمدتقی آشوبی-سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان صبح امروز در نشست مشترک با اعضای هیئت علمی گروه بیماری‌های کودکان دانشگاه در سالن اجلاس حوزه ریاست با تاکید بربهره‌برداری از فاز دوم مرکز آموزشی درمانی ۱۷ شهریور، اظهار کرد: تمام ظرفیت‌ها باید برای راه‌اندازی و بهره‌برداری از فاز دوم مرکز آموزشی درمانی ۱۷ شهریور به کار گرفته شود.
وی با اشاره به برخی نقیصه‌های فنی و عمرانی در فاز دوم مرکز آموزشی درمانی ۱۷ شهریور رشت، افزود: نباید مجموعه‌هایی که کاملاً آماده نشده را افتتاح و به بهره‌برداری مردم رساند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اذعان به اینکه گیلان تنها استان فاقد بیمارستان جنرال است، گفت: مجوز بیمارستان ۸۰۰ تخت‌خوابی با عنوان سردار جنگل رشت در دست اقدام است.
دکتر آشوبی با اشاره به جمعیت غالب سالمندی در استان و افزایش شمار گردشگران در گیلان، خاطرنشان کرد: توسعه فضای فیزیکی درمان در گیلان بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.
وی با اشاره به دغدغه‌های اعضای هیئت علمی گروه بیماری‌های کودکان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، گفت: تمام تلاش دانشگاه، رفع نیازهای اساسی اعضای هیئت علمی برتی ارایه خدمت مطلوب‌تر در نظام سلامت است.
اعضای هیئت علمی گروه بیماری‌های کودکان نیز در این نشست، ضمن ارایه گزارشی از استعداد و توانمندی‌ها، به بیان دیدگاه‌ها و نیازمندی‌های گروه پرداختند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.