×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تشکیل ۱۱۱ پرونده تخلف واحدهای صنفی در فومن

گیلان پیام/ به نقل از مهر مهدی مقدم نیا ، با اشاره به اجرای طرح نظارتی فجر تا فطر، اظهار کرد: با توجه به تقارن نوروز و بهار قرآن تشدید نظارت از بازار فومن مورد تاکید قرار گرفت.
رئیس اداره صمت فومن از پلمب ۶ واحد صنفی در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: پس از بازرسی‌های مشترک از بازار و واحدهای صنفی ۱۱۱ پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شد و ۳ پرونده قاچاق هم در دست اقدام است.
مقدم نیا با تاکید بر عزم جدی صمت فومن در برخورد با تخلفات صنفی، بیان کرد: برای تعدادی از واحدهای کلوچه پزی شهرستان که علی رغم تذکر و برگزاری جلسات توجیهی در خصوص نحوه نرخ گذاری کلوچه، بدون هماهنگی با ستاد تنظیم بازار شهرستان و به صورت خودسر اقدام به افزایش نرخ کلوچه از ۸۰ هزار ریال به ۱۰۰ هزار ریال کرده بودند، تشکیل پرونده و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد که دو واحد صنفی با توجه به عدم پایبندی به قانون و به دلیل تخلف گرانفروشی با دستور رئیس اداره تعزیرات شهرستان توسط اداره نظارت بر اماکن نیروی انتظامی پلمپ شدند.
رئیس صنعت، معدن و تجارت فومن با اشاره به نقش نظارتی مردم در بازار، افزود: شهروندان می‌توانند هر گونه تخلفات صنفی را جهت رسیدگی در اسرع وقت به شماره ۱۲۴ و ۳۱۷۳۳۳۳۴ گزارش نمایند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.