×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
انسجام و هماهنگی، لازمه عبور موفق از تابستان جاری است

گیلان پیام/ محمود دشت بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در جلسه هماهنگی عبور از اوج بار تابستان سال جاری گفت: لازمه عبور موفق از این شرایط، انسجام، هماهنگی و هم پوشانی است تا با احصا امکانات، توانایی‌ها و داشته‌ها بتوانیم در اسرع وقت نواقص را برطرف کنیم.
وی افزود: در راستای انجام اقدامات و فعالیت‌ها نباید به منابع مادی بسنده و اکتفا کنیم بلکه باید شرایط موجود را مدیریت کرده و از تجهیزات و تاسیسات موجود بهینه بهره‌برداری نماییم.
دشت بزرگ با اشاره به اینکه انجام کارهای بزرگ در عرصه صنعت برق، مستلزم انجام کارهای کوچک، تلاش و پیگیری است، افزود: باید با همه قوا و توان پای کار باشیم و در اجرای برنامه‌ها غفلت و درنگ نکنیم چرا که وقت به منزله طلاست و جبران آن شاید در بسیاری موارد ناممکن باشد. باید حرکت و تلاش کنیم و بسیجی‌وار با کار جهادی دل به دریا زده و محدودیت‌ها را برطرف نموده تا به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در خصوص محدودیت‌های‌ احداث پست‌ها گفت: جهت احداث پست‌ها، بزرگترین مانع و مشکل، در استان گیلان تامین زمین می‌باشد که اگر این مشکل مقدماتی حل شود مابقی کارها به راحتی امکان‌پذیر خواهد بود.
وی افزود: برنامه آتی شرکت این است که در مرکز ثقل بار استان، پست‌های جدیدی احداث کرده و تلاش بر این است که بتوانیم ۳ پست فوق توزیع در مناطق آج بیشه، چمران و ملت را عملیاتی نماییم.
گفتنی است در جلسه هماهنگی عبور از اوج بار تابستان سال جاری در خصوص؛ متعادل‌سازی بار بین پست‌های کم بار و پربار، فیدرهای ۲۰ کیلوولت با بارگیری بیش از حد مجاز در اوج بار سال ۱۴۰۲، نقاط تقاطع خطوط فشار قوی با فشار متوسط و رویت‌پذیری و کنترل پذیری فیدرهای صنعتی ۲۰ کیلوولت به صورت مفصل بحث و بررسی شد و با ارائه نظرات کارشناسی، تصمیم لازم اتخاذ گردید./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.