×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بیش از ۱۶۵ هزار نفر تحت پوشش تامین اجتماعی شعبه دو رشت قرار دارند

گیلان پیام/ علی چراغی سرپرست تامین اجتماعی شعبه دورشت با بیان اینکه این مجموعه به تنهایی عهده دار ارائه خدمات و تعهدات به ۶۰ هزار بیمه شده اصلی و نزدیک به ۲۴ هزار مستمری بگیر یعنی حدود ۱۳ درصد از مخاطبین سازمان در سطح استان است افزود : بر این اساس با احتساب افراد تبعی ، بیش از ۱۶۵ هزار نفر تحت پوشش این شعبه قرار دارند .
وی با اشاره به رشد ۲/۲ درصدی بیمه شدگان اصلی تحت پوشش در سالجاری ، تغییرات این حوزه در گروه بیمه شدگان مشاغل آزاد را بسیار محسوس و از عوامل اثرگذار بر شکل گیری این میزان رشد در سرجمع تعداد بیمه شدگان برشمرده و خاطر نشان ساخت حدود ۳۰۰۰ نفر از بیمه شدگان در گروه کارگران ساختمانی و بافندگان و فعالان صنایع دستی شناسه دار قرار دارند .
سرپرست تامین اجتماعی شعبه دو رشت در بخش دیگری از این گزارش اذعان داشت افزون بر ۹۸۰۰ کارگاه تولیدی ، صنعتی ، صنفی و خدماتی مشمول قانون کار در حوزه عمل این شعبه قرار دارند که از این بین حدود ۳۸۰۰ کارگاه دارای بیمه شده و لیست های حق بیمه ماهانه و بقیه دارای پرونده های مطالباتی و کارگاهی مربوط به سنوات گذشته در این شعبه هستند .
علی چراغی با اشاره به بدهی ۱۵۰ میلیارد تومانی حدود سه هزار کارفرما به این شعبه تا پایان شهریورماه سالجاری ، اظهار داشت : بیش از ۸۰ درصد از این رقم یعنی ۱۲۲ میلیارد تومان قطعی و ۲۸ میلیارد تومان آن برآوردی است .
وی با بیان اینکه پس از شعبه یک رشت به عنوان یکی از قدیمی ترین و بزرگترین واحدهای اجرایی بیمه ای تامین اجتماعی در استان ، شعبه دو رشت دارای بالاترین آمار جمعیت تحت پوشش و تعهدات ریالی است افزود : این شعبه در سالجاری به طور میانگین در هر ماه قریب به ۱۵۰ میلیارد تومان به جامعه هدف تعهدات پرداخت نموده است که افزون بر ۱۴۰ میلیارد تومان آن مستمری میباشد .
سرپرست تامین اجتماعی شعبه دورشت یادآورگردید لغایت دیماه سالجاری بابت پرداخت مقرری بیمه بیکاری بیش از ۷۵۰ نفر از مشمولین و انواع غرامتهای دستمزد بیماری و بارداری ، اروتز و پرووتز ، کمک هزینه های ازدواج و کفن و دفن و … در این شعبه بیش از ۱۱۰۰۰ سند صادر و بیش از ۵۳ میلیارد تومان تعهدات ارائه شده است ./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.