×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بیش از ۸۵ درصد از تعهدات کوتاه مدت تامین اجتماعی شعبه بندرکیاشهر در حوزه مقرری بیمه بیکاری است

گیلان پیام/محمدعلی کریمی سرپرست تامین اجتماعی شعبه بندرکیاشهر در این گزارش با بیان اینکه افزون بر ۴۰۰۰ بیمه شده اصلی و قریب به ۲۳۰۰ مستمری بگیر به اتفاق افراد تبعی خود جامعه ۱۵۰۰۰ نفری افراد تحت پوشش در این منطقه را تشکیل میدهند ، اظهار داشت : این رقم بیانگر پوشش بیش از ۵۰ درصدی مردم این بخش در چتر تعهداتی تامین اجتماعی است .
وی با اشاره به اینکه افزون بر ۶۰ درصد بیمه شدگان اصلی یعنی ۲۴۶۷ نفر در جرگه مشمولین قانون کار و بیمه شده اجباری هستند از افزایش ۲۴۶ نفری این گروه در سالجاری خبر داده و آنرا معادل رشد ۱۱ درصدی برشمرد .
رئیس تامین اجتماعی شعبه بندرکیاشهر در بخش دیگری از گزارش عملکردی آماری ارائه شده ببا بیان اینکه در سالجاری افزون بر چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تعهدات کوتاه مدت به بیمه شدگان مشمول پرداخت شده اذعان داشت ۸۵ درصد از این رقم یعنی بیش از سه میلیارد و ششصد میلیون تومان مربوط به مقرری بیمه بیکاری پرداخت شده به ۷۵ نفر بوده است .

محمدعلی کریمی با اشاره به اینکه پرونده های مستمری این شعبه در نیمه اول سالجاری از ۲۰۰۰ فقره گذشته و در حال حاضر به حدود ۲۱۰۰ مورد رسیده است تعداد مستمری بگیران برخوردار از تعهدات بلندمدت را با احتساب دو یا چند نفر در پرونده های بازماندگان حدود ۲۳۰۰ نفر عنوان و این تعداد را بیانگر رشد ۷ درصدی این قشر دانست .
وی همچنین افزود : پرداخت انواع مستمری ها در ده ماهه لغایت دی سالجاری به ۱۰۶ میلیارد تومان رسیده و پیش بینی میگردد با احتساب دو ماه باقیمانده و عیدی پایان سال به ۱۳۰ میلیارد تومان برسد . /انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.