×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
دیدار مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی

گیلان پیام/در این نشست رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع برق گیلان گفت: برای خدمت‌رسانی شایسته و مناسب به مردم همراهی و همدلی مشترکین لازمه و اصل مورد نیاز است و امیدواریم با تلاش و کوشش تمامی کارکنان و همگرایی مسئولان و نمایندگان گیلان بتوانیم خدمت رسان مردم شریف استان به بهترین شکل ممکن باشیم.
وی اظهار داشت :رعایت مدیریت مصرف انرژی یک اصل اساسی است که نیاز به همراهی همگانی دارد و بر این اساس صرفه‌جویی بین ۱۰ تا ۱۵ درصدی می‌تواند برای عبور از زمستان امسال بسیار ضروری و موثر باشد.
مهدیزاده اضافه کرد : با توجه به ورود سامانه جدید سرما و ادامه بارش باران و برف و کاهش دما درکل استان، امکان یخ زدگی راههای بین شهری و احتمال اختلال در سوخت رسانی به نیروگاه‌های کشور وجود دارد که این مهم، لزوم صرفه جویی در مصرف گاز و برق را دوچندان می کند .
وی در انتها افزود :مشترکین محترم میتوانند با رعایت نکات ساده از جمله تنظیم دمای وسایل گرمایشی منزل بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی گراد و حذف مصارف غیر ضروری، انرژی کمتری مصرف نمایند و در جهت پایداری شبکه های توزیع برق اینشرکت را یاری رسانند.
نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: بخش توزیع برق به عنوان پیشانی ارتباط با مردم به حمایت بیش از پیش صنعت برق نیازمند است.
وی افزود: نیروهای خدوم شرکت توزیع برق گیلان در تمامی شهرهای استان تحت هر شرایطی همیشه آماده خدمت‌رسانی به هم استانی‌های خود هستند و این موضوع شایسته تقدیر است.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت :حاصل دستـرنج تمامی کارکـنان صنعت برق از تولید تا توزیع به صـورت شبانه روزی در اختیار مردم است و تلاش و مساعی افرادی که در این عرصه فعالیت می نمایند بسیار ارزشمند و مقدس است.
مرحبا در ادامه برخی درخواست های مردمی و مطالبات عمومی در حوزه انتخابیه خود را مورد پیگیری قرار داد و گفت :جهت تخصیص اعتبارات لازم برای ترمیم شبکه‌های فرسوده برق باید تلاش جمعی، در کل استان صورت پذیرد و نقش شرکت توزیع برق استان در این زمینه بسیار پررنگ می‌باشد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.