×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
گیلان نیازمند تداوم صرفه‌جویی در مصرف برق و گاز است

گیلان پیام/وی اظهار داشت :رعایت مدیریت مصرف انرژی یک اصل اساسی است که نیاز به همراهی همگانی دارد و بر این اساس صرفه‌جویی بین ۱۰ تا ۱۵ درصدی می‌تواند برای عبور از زمستان امسال بسیار ضروری و موثر باشد.
مهدیزاده اضافه کرد : با توجه به ورود سامانه جدید سرما و ادامه بارش باران و برف و کاهش دما درکل استان، امکان یخ زدگی راههای بین شهری و احتمال اختلال در سوخت رسانی به نیروگاه‌های کشور وجود دارد که این مهم، لزوم صرفه جویی در مصرف گاز و برق را دوچندان می کند .
رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان تصریح کرد : هم اکنون شبکه توزیع برق استان در وضعیت مطلوب و پایدار است ولیکن درصورتی که میزان مصرف گاز و برق بعلت برودت هوا و شرایط ناپایدار جوی افزایش یابد، برای تامین برق پایدار، به ویژه برای مناطق سردسیر و کوهستانی استان ضرورت دارد مشترکین محترم نسبت به صرفه جویی و مدیریت مصرف انرژی به طور جدی اقدام کنند.
وی در انتها تاکید کرد :هم استانی های عزیز میتوانند با رعایت نکات ساده از جمله تنظیم دمای وسایل گرمایشی منزل بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی گراد و حذف مصارف غیر ضروری، انرژی کمتری مصرف نمایند و در جهت پایداری شبکه های توزیع برق اینشرکت را یاری رسانند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.