×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
جهانبخش آرمان فصل تاریخی فوتبال گیلان با صعود۴ تیم به لیگ های بالاتر را به مردم و هواداران فوتبالدوست استان تبریک گفت

گیلان پیام/ جهانبخش آرمان مدیرکل در پیامی بااشاره به حضور گسترده جامعه ورزش وجوانان گیلان در مراسم عزاداری سید وسالارشهیدان در گلزارشهدای رشت و تسلیت این ایام گفت ؛ تیم های و قهرمانان ورزشی گیلان نشان داده اند چه در ابعاد دینی و فرهنگی و چه در میدان ورزش و قهرمانی با توکل و توسل برائمه اطهار و تلاش ، تمرین و پشتکار می توانند کارهای بزرگ و بی نظیری را به ثبت برسانند.
جهانبخش آرمان صعود تیم فوتبال داماش گیلان که چهارمین تیم صعود کرده در یک فصل فوتبال درگیلان است را به هواداران پرشور، بازیکنان، کادرفنی ،مدیرعامل و مالک باشگاه تبریک گفت و از زحمات و تلاش های شبانه روزی آنها قدردانی کرد.
وی گفت ؛ صعود ۴ تیم در یک فصل فوتبالی و بدون سقوط تیمی ،یک رکورد بی نظیر در بین تیم های استانهای کشور محسوب می شود که با حمایت های مسئولین استان ، مردم و هواداران و برنامه ریزی و تلاش مجموعه باشگاهها ، مدیریت فوتبال و ورزش شهرستانهای گیلان به دست آمده است و جای تقدیر وتشکر دارد.
تیم فوتبال داماش گیلان ساعتی پیش در دیدار برگشت فینال لیگ دسته سوم فوتبال کشور ۲بریک تیم بنیامین ورزشی تهران را برد و درمجموع ۴بریک پیروز شد و به لیگ دسته دوم فوتبال کشور صعود کرد. بعداز صعود تیم ملوان به لیگ برتر ، چوکا به لیگ دسته اول و پانیک تالش به لیگ دسته دوم ، داماش چهارمین تیم گیلان در این فصل استثنایی است که به لیگ دسته دوم صعود کرد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.