×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
نگاه ویژه ای به سرنوشت خانواده بزرگ ورزش گیلان خواهیم داشت

گیلان پیام/ مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان حفظ شان و کرامت کارمندان را از اولیت های کاری خود در تصمیم سازی های مدیریتی برشمرد و خاطر نشان کرد : اولویت بندی اقدام های حوزه کارشناسی اداره کل باید بر اساس نیازها و توانمندی های هر شهرستان مورد ارزیابی دقیق قرار گیرد .
وی یکی از مشکلات موجود ورزش استان را تعیین تکلیف زمین های ورزشی با بار حقوقی ارزیابی کرد و گفت : کوشش خواهیم کرد در یک بازه زمانی مشخص این مشکل بنیادین را به شکل ریشه ای حل کنیم .
آرمان افزود :اکنون زمین هایی درسطح استان گیلان در فرایند کاربری موثربا مشکل اساسی مواجه هستند که با کمترین اعتبار میتوان آنها را به چرخه بازدهی هدایت کرد.
مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در این نشست طی حکمی خیراله رضایی را به سمت سرپرست معاونت توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل معرفی کرد.
خیراله رضایی سرپرست معاونت توسعه منابع و پشتیبانی نیز در سخنانی با بیان اینکه بعنوان سرباز نظام در خدمت جامعه ورزش استان از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد افزود :تلاش ما این است که با همگرایی و همفکری و نیز بهره مندی از خرد جمعی در مسیر اهداف سازمانی در رفع نواقص ساختاری گام های موثری برداریم .
یاد آوری می شود که مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش های محمدحسین جواندل معاون پیشین توسعه منابع و پشتیبانی ، حبیب جهانی را به سمت سرپرست اداره توسعه منابع و پشتیبانی و مجید یزدانی را به سمت سرپرست اداره مالی این اداره کل منصوب کرد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.