×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
عیدی افرادی که امسال به جرگه بازنشستگان پیوسته اند به نسبت دوره مستمری بگیری پرداخت می گردد

گیلان پیام/علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با اشاره به مصوبه مورخ ۲۷ بهمن ماه هیات محترم وزیران در خصوص نعیین و اعلام میزان عیدی مستمری بگیران ، افزود : در تلاشی جمعی و با مساعدتهای دولت مردمی سیزدهم در کمتر از ۱۰ روز پس از صدور و ابلاغ این مصوبه ، پرداخت عیدی بازنشستگان و سایر گروههای مستمری بگیر تامین اجتماعی از دیروز هفتم اسفندماه آغاز و امروز به پایان خواهد رسید .
وی با اشاره به اینکه مبلغ عیدی پایان سال ۱۴۰۰ برای هر پرونده مستمری اعم از بازنشستگی ، ازکارافتادگی کلی و بازماندگان ( مجموع سهام ) معادل یک میلیون و ششصد هزار تومان است اذعان داشت : درراستای حمایت از خانواده ، علاوه بر مبلغ عیدی ، برای هر پرونده فعال مستمری که بر اساس قوانین مشمول دریافت کمک هزینه عائله مندی یا کمک هزینه اولاد می باشند نیز مبلغ ثابت ۴۰۰ هزار تومان بابت عائله مندی و مبلغ ثابت ۱۵۰ هزار تومان به ازای هر فرزند تحت تکفل پرداخت می گردد .
مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان خاطر نشان ساخت در خصوص پرونده های مستمری برقرارشده جدید و یا پرونده هایی که به هر دلیل در طول سالجاری مجدداً فعال شده اند مجموع مبالغ مذکور متناسب با ماههای دریافت مستمری بوده و کسری ماه به صورت یک ماه کامل پرداخت می شود .
علی حسین نژاد همچنین اظهار داشت : مجموع مبالغ عیدی مصوب در خصوص مشمولین بند ۹۱ قانون بودجه سال ۱۳۹۰ کل کشور ، بند ۶۶ قانون بودجه سال ۱۳۹۱ و قانون تعیین تکلیف تامین اجتماعی اشخاص که ده سال و کمتر حق بیمه پرداخت نموده اند به نسبت سنوات پرداخت حق بیمه خواهد بود . /انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.