×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مراسم دهه مبارک فجر برگزار شد

گیلان پیام/بهمن داراب زاده مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان با تبریک دهه مبارک فجر و تسلیت درگذشت حضرت آیت ا… صافی گلپایگانی، با اشاره به کسب رتبه اول شرکت در ارزیابی عملکرد داخلی سال ۱۳۹۹ وزارت نیرو گفت: کسب رتبه اول برای دومین سال پیاپی در ارزیابی عملکرد داخلی وزارت نیرو، بطور حتم درسایه تلاش و کار شبانه روزی، علم و دانش، تعهد، تخصص، کارتیمی، خلاقیت و نوآوری به دست آمده است.
وی افزود: حفظ این موفقیت، ارتقاء و استمرار آن به یقین کاری دشوارتر بوده و همتی مضاعف را می طلبد و بار مسئولیت کارکنان شرکت را دوچندان خواهد کرد تا کارنامه درخشان افتخارات شرکت برق گیلان بیش از پیش سنگین تر و وزین تر شود.
داراب زاده گفت: با تداوم این موفقیت ها و توفیقات، دشمن را بیش از پیش نامید و مایوس خواهیم کرد و توطئه های شومشان خنثی و تلاش دشمنان را که درصدند از نظر اقتصادی به ایران اسلامی ضربه بزنند بی نتیجه خواهیم گذاشت و توسعه و تعالی روزافزون کشور عزیزمان را شاهد خواهیم بود.
حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا علی اصغر شیرزاد مشاور فرهنگی مدیر عامل و امام جماعت شرکت برق منطقه ای گیلان، گفت: حضرت امام خمینی(ره) با مجهز بودن به سلاح تقوی، ایمان و باورهای الهی انقلاب کرد و توانست دست ظالمان را از کشورمان کوتاه کند و انقلاب اسلامی ایران را زنده و پیروز کند.
حجت الاسلام والمسلمین شیرزاد گفت: وصیت نامه سیاسی و الهی امام راحل، قانونی است برای همه مسئولان نظام، تا راه و مسیر خود را گم نکنند و مسئولان باید با نگاه به ساده زیستی امام، ساده زندگی کنند و همه توانشان را جهت خدمت به مردم شریف و فهیم ایران اسلامی به کار ببرند.
مشاور فرهنگی مدیر عامل با اشاره به درگذشت حضرت آیت ا… صافی گلپایگانی گفت: ایشان دانشمند و عارفی بزرگ بوند و فقدان او در واقع رخنه ای در عالم بوده است.
وی با اشاره به مقام والای مادر و زن گفت: در قرآن آیات متعددی در خصوص مقام والای مادر و زن وجود دارد و سعادت و خوشبختی در دنیا و آخرت با خدمت به پدر و مادر و دعای خیر آن ها به دست خواهد آمد.
شایان ذکر است که در این مراسم، لوح سپاسی به فعالان بخش نماز و سلامت، خانواده معظم شهدا (فرزندان و همسران شهدا) و بانوان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا س (روز زن) تقدیم شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.