×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کاشت ۶۳ نهال به یاد ۶۳ شهید انقلاب اسلامی گیلان

گیلان پیام/محمد حسین واثق کارگرنیا در مراسم آیین کاشت ۶۳ نهال به یاد ۶۳ شهید انقلاب اسلامی گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای ایران اسلامی بالاخص شهدای انقلاب اظهار کرد: در چهل و سومین سالروز ورود شکوهمند امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب به میهن، یاد و خاطره تمامی مردان و زنان مبارز که برای به بار نشستن درخت انقلاب جان خود را نثار کردند، گرامی می داریم.
وی با تاکید بر اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرامش امروزمان را مرهون خون شهدا و از خود گذشتگی های ایثارگران هستیم، افزود: این انقلاب به راحتی به دست نیامد و فرزندان ایران زمین برای تحقق آن تلاشها و مشقتهای فراوانی را تحمل کردند.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه امام خمینی (ره) نهال انقلاب اسلامی را پرورش داد، تصریح کرد : شهدای گرانقدر نیز با نثار خون خود انقلاب اسلامی را بیمه کردند و امروزه همه ما موظفیم فرهنگ ناب انقلاب را در بین نسل نوجوان و جوان کشورمان تبیین و ترویج کنیم.
کارگرنیا با تاکید بر اینکه هنوز برخی از زوایای انقلاب به خوبی برای آینده سازان این کشور تبیین نشده است، گفت: اقدامات فرهنگی می تواند نقش مهمی در معرفی بهتر زوایای پنهان انقلاب و دستاوردهای آن در طی ۴۳ سال از عمر پربرکت آن ایفا کند.
رئیس شورا با اشاره به کاشت ۶۳ نهال یه یاد ۶۳ شهید انقلاب اسلامی ایران در گیلان بیان کرد: برگزاری چنین اقدامات فرهنگی ماندگار می تواند نقش موثری در ترویج فرهنگ انقلاب و فرهنگ ایثار و شهادت ایفا کند و می بایست افزایش یابد.
نائب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت در این مراسم با تبریک ایام الله دهه فجر، کاشت نهال به یاد شهدا را اقدامی ماندگار دانست.
علیرضا تاج شهرستانی با اشاره به اینکه شهدا برای ما آرامش و امنیت را رقم زدند و همه ما مدیون شهدا هستیم، تصریح کرد: ما باید برای موفقیت و توفیقات بیشتر به شهدا متوسل شویم.
مدیر منطقه دو شهرداری رشت نیز در این مراسم اظهار داشت: امروز شهرداری منطقه دو این توفیق را دارد تا با کاشت ۶۳ نهال به یاد ۶۳ شهید انقلاب اسلامی سهم کوچکی در ترویج فرهنگ انقلاب و یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ایفا کند.
یوسف یزدانی با اشاره به اینکه خیابان انقلاب در محدوده منطقه دو شهر رشت واقع شده است، ابراز داشت: با توجه به اینکه مرکز رشت در منطقه دو واقع شده است، اکثر خیابانهایی که مزین به نام شهدای انقلاب می باشند، در محدوده این منطقه هستند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.