×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
میز ارتباطات مردمی در شرکت گاز گیلان راه اندازی شد

گیلان پیام/ همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان گیلان، مرتضی رضیئی مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت نفت و نماینده تام الاختیار وزیر به همراه وحید ساعدپناه از بازرسی وزارت نفت در گیلان حضور پیدا کرده و طی دو روز کاری از ساعت ۸ صبح الی ۶ عصر به مطالبات، درخواست‌ها و شکایات مردم رسیدگی کردند.
در همین رابطه حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان بیان کرد: در این میز ارتباطات مردمی، مدیران زیر مجموعه وزارت نفت در استان گیلان، شامل شرکت گاز، شرکت پخش فرآورده های نفتی و شرکت عملیات انتقال گاز و همچنین رؤسای خطوط لوله و مخابرات نفت و بهداشت و درمان شمال کشور حضور داشته و به صورت مستقیم به مراجعین خدمات لازم را ارائه دادند.
وی با بیان این مطلب اظهار داشت: در طی مدت ۲ روز به ۱۸۶ درخواست مردم شریف استان گیلان در حوزه‌های مختلف رسیدگی شد و دستورات مقتضی جهت بررسی و پیگیری های لازم صادر شد.
اکبر در توضیح نحوه ارائه خدمات به مردم گفت: مراجعین به میز ارتباطات مردمی پس از پذیرش، کد رهگیری دریافت کردند تا پس از رسیدگی و دستور نهایی، از روند و جزئیات اقدامات صورت گرفته مطلع شوند.
مدیرعامل گاز گیلان در خاتمه اظهار داشت: افرادی که به هر دلیل موفق به حضور در شرکت گاز و دریافت خدمت نشده اند، می‌توانند با شماره گیری ۱۱۱ به سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت متصل شده و درخواست ها، شکایات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.