×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
پژوهش در برنامه های اداره کل نوسازی مدارس جایگاه خوبی دارد

گیلان پیام/ مهندس دقیق در ابتدای جلسه با بیان اهمیت و جایگاه مهم پژوهش در برنامه های دستگاههای اجرایی، اظهارداشت: پژوهش یکی از اصلی ترین مولفه های توسعه و پیشرفت هر کشور است.
مدیرکل نوسازی مدارس گیلان با تاکید برتوسعه و ترویج فرهنگ پژوهش در نوسازی مدارس، اظهارداشت: خوشبختانه پژوهش در برنامه های اداره کل نوسازی مدارس جایگاه خوبی دارد.
وی با بیان اداره کل نوسازی مدارس گیلان از جمله دستگاهای برتر استانی است که طرح های پژوهشی آن مورد تائید سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قرار می گیرد، اظهارداشت: هر ساله این اداره کل بطور شاخص در یکی از زمینه های مهم پژوهش علمی انجام می دهد که امسال موضوع ضوابط فنی و اجرایی احداث مدارس در شیوع بیماریهای واگیردار مطرح و پروپوزال خانم دکتر اسدی با این موضوع مورد پذیرش قرار گرفت.
مدیرکل نوسازی مدارس گیلان در ادامه با بیان اینکه ما خود را همیشه نیازمند پژوهش های مبنایی می دانیم، اذعان داشت: از این طریق می توانیم شرایط احداث مدارس آنهم به بهترین روش و مطابق با استانداردهای روز دنیا و جذاب برای دانش آموزان فراهم نماییم.
وی با بیان اینکه پژوهش در سالهای گذشته نتایج خوبی داشته، ابراز داشت: ایمن سازی مدارس در برابر پدیده های طبیعی ژئوتکنیکی، احداث مدارس سبز، افزایش اثر بخشی فضاهای آموزشی، تحلیل و بررسی انواع سازه ها، احداث معماری مدارس براساس الگوی ایرانی– اسلامی و… از برکات و نتایج خوب پژوهش در برنامه های این اداره کل بوده که امروز با افتخار از آنها یاد می کنیم.
در ادامه اعضای حاضر با بیان اولویت‌های پژوهشی ضوابط فنی و اجرایی احداث مدارس در شیوع بیماریهای واگیردار را مورد بررسی قرار دادند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.