×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کارگروه اصلاح تعرفه درمان بخش خصوصی گیلان در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

گیلان پیام/ کارگروه تعرفه بخش خصوصی استان در سال ۱۴۰۳ با حضور دکتر محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دکتر استقامتی مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان، دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی استان، مدیران کل و رؤسای سازمان‌های مرتبط، مسئولان نظام پزشکی استان، نماینده دادگستری، رؤسا و نمایندگان مؤسسات پزشکی خصوصی و غیردولتی و همچنین نمایندگان بیمه‌های گیلان در سالن اجلاس حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.
در این کارگروه، تعرفه مرتبط با ویزیت، جزء حرفه‌ای، جزء فنی، لوازم مصرفی و هتلینگ مؤسسات پزشکی و درمانی موردبررسی و متناسب با وضعیت اقتصادی، معیشت و تورم اصلاح و بازنگری شد.
دکتر آشوبی در این کارگروه با اشاره به وضعیت تورمی حاکم در کشور و معیشتی مردم، اصلاح و بازنگری تعرفه‌ها متناسب با اقتصاد سلامت مؤسسات پزشکی و درمانی و متناسب با وضعیت معیشتی مردم را لازم و ضروری دانست.
وی با بیان اینکه حقوق مردم و دفاع از سلامت آن‌ها بر همه واجب و لازم است، افزود: رعایت مصوبات کارگروه تعرفه گذاری، دریافت تعرفه صرفاً بر اساس تعرفه نامه، اتفاق‌نظر در اجرای مصوبات و تشدید نظارت بر رعایت مصوب نامه باید مورد تأکید و توجه همگان باشد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان در ادامه تاکید نمود در سالجاری با افراد متخلف به شدت و براساس قانون برخورد خواهد شد
گفتنی است؛ در این کارگروه مصوبات ملی کارگروه تعرفه گذاری با شور اعضای حاضر در جلسه، بازنگری و نسبت به تعدیل و اصلاح آن‌ها اقدام شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.